וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון רצח: גבר בן 50 מבאר שבע חנק את אשתו עד שאיבדה הכרה

8.10.2019 / 16:15

בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרו של החשוד שהתקשר למשטרה לאחר שחנק את אשתו. שוטרים שהגיעו לביתם השיבו את האישה להכרה והיא פונתה במצב בינוני לבית החולים סורוקה בעיר. במהלך היום הפגינו עשרות בכל רחבי הארץ נגד האלימות כלפי נשים

-

גבר בן 50 חשוד שניסה לרצוח את אשתו אמש בבאר שבע והיום (שלישי) הוארך מעצרו בשישה ימים בבית משפט השלום בעיר. על פי החשד, במהלך ויכוח שהתפתח בין השניים חנק החשוד את בת זוגתו ולאחר מכן הזעיק את המשטרה. שוטרים שהגיעו לביתם של הזוג, מצאו את האישה מעולפת והצליחו להשיב אותה להכרה והיא פונתה לבית החולים סורוקה בעיר.

ניסיון הרצח התרחש על רקע הדיון הציבורי על אלימות כלפי נשים, שהתגבר בעקבות הרצח של מיכל סלה לפני פחות משבוע. על פי החשד בעלה של סלה, אלירן מלול בן ה-34, דקר למוות את אשתו ואז פצע את עצמו באופן קשה בדקירות סכין, במה שמסתמן כניסיון התאבדות. לאחר מכן, לקח מלול את בתם בת השמונה חודשים לשכנה ושם התמוטט. בית החולים הדסה עין כרם בירושלים בו הוא מאושפז הודיע כי חל שיפור במצבו, שמוגדר כעת קל והוא נחקר על ידי המשטרה במקום.

בעקבות הרצח, שורת הפגנות מחאה נערכו במקומות רבים ברחבי הארץ. "ממשלה שיודעת למצוא מיליארדים למטרות אחרות מתקשה פתאום לאתר תקציב למטרה כל כך חשובה. ברור לנו מה הסיבה: זה קורה כי לנשים בסיכון אין גב פוליטי שיציב אולטימטום בפני מקבלי ההחלטות ולכן הן תלויות ברצונה הלא מאוד טוב של הממשלה", מסרה ברכה ברד, מנכ"לית תנועת כולן, "בואו נזעק את זעקת אחיותינו - אין מחילה על רצח נשים, ועל הימנעות מהעברת משאבים לטיפול בתופעה".

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
חנק את אשתו עד שאיבדה הכרה. בית משפט השלום בבאר שבע בו הוארך מעצרו של החשוד/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully