וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהוסגר לישראל: מעצרו של "נוכל הטינדר" הוארך עד להחלטה חדשה

8.10.2019 / 10:23

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד בהסכמת הפרקליטות ועורכי דינו שעקץ מיליוני שקלים מנשים שהכיר את אפליקציית ההיכרויות ואף התחזה לאחיו של היהלומן לב לבייב כדי לבצע עבירות של מרמה והונאה. הוא נמלט מישראל במהלך הליך משפטי נגדו בשנת 2017

לב לבייב  04.01.2004. ראובן קסטרו
התחזה לאחיו. לבייב/ראובן קסטרו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) עד להחלטה אחרת את מעצרו של שמעון חיות, החשוד שעקץ מיליוני שקלים מנשים שהכיר דרך אפליקציית ההיכרויות "טינדר". מעצרו של החשוד שהוסגר לישראל אתמול מיוון הוארך בהסכמה בין הפרקליטות לעורך דינו. הוא נמלט מהארץ בשנת 2017 במהלך הליך משפטי נגדו ואף חשוד שהתחזה לאחיו של היהלומן המוכר לב לבייב כדי לבצע עבירות שיש בהם הונאה ומרמה.

עורכי דינו של חיות אבי חימי ויקי קהן מסרו לאחר החלטת בית המשפט כי "מרשנו הוסגר לארץ, בהסכמתו, וכתב האישום שהוגש נגדו הוא חידוש של כתב אישום שהוגש בעבר, העוסק באירועים נושנים שהתרחשו כשהיה כבן כ 20 שנים. אין 'טינדר', אין 'נשים' וגם אין דובים ואין יער. כל סיפורי המעשיות הללו הן תולדה של אהבה שהולידה אכזבה ותו לא".

המשטרה עצרה אתמול ביוון את חיות נוכל הטינדר המכנה עצמו בין היתר כסיימון לבייב, שנמלט מהארץ במהלך הליך משפטי מתנהל, שבמסגרתו הוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז תל אביב בגין עבירות שונות ובכללן עבירות הונאה ומרמה.

במהלך משפט נגדו: נמלט בשנת 2017 מישראל

הוא ברח מישראל במהלך שנת 2017 והיה מבוקש על ידי לרשויות האכיפה, שביצעו מגוון פעולות חקירה גלויות וסמויות, בארץ ובחו"ל בשיתוף פעולה עם רשויות אכיפה נוספות, במטרה להביאו לדין.
חיות נחת אתמול בשעות הצהריים בישראל כשהוא מלווה בשוטרי משטרת ישראל, זאת לאחר שנעצר על ידי רשויות האכיפה ביוון כאשר הוא נושא תעודה מזויפת. המעצר בוצע בסיוע ובשיתוף פעולה של אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל והאינטרפול.

לאחר מעצרו משטרת ישראל מסרה כי "איתורו ומעצרו של החשוד התאפשר לאחר מבצע מורכב וחקירה מתמשכת ומיד עם נחיתתו של חיות והשוטרים בנתב"ג, הוא הועבר להמשך טיפול יחידת ההונאה של משטרת מחוז ת"א. משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד עבריינים , תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, בארץ ובכל רחבי העולם, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין".

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully