וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: נוכל הטינדר שהתחזה לבנו של לבייב נעצר והוסגר לישראל

7.10.2019 / 15:06

שמעון יהודה חיות ברח מהארץ ב-2017 במהלך הליך משפטי והתחזה לבנו של היהלומן המוכר. המשטרה, באמצעות נציגיה באינטרפול, ביוון ובאירופה הודיעה כי עצרה אותו והוא הוסגר לישראל. הוא חשוד בעבירות הונאה ומרמה ויובא מחר לדיון בהארכת מעצר וחידוש ההליכים נגדו

ידיים אזוקות, ספטמבר 2019. סקוט פיטרסון, GettyImages
נעצר על ידי רשויות האכיפה ביוון כאשר הוא נושא תיעוד מזויף. אילוסטרציה/GettyImages, סקוט פיטרסון

משטרת ישראל, באמצעות נציגיה באינטרפול, ביוון ובאירופה הביאה היום (שני) למעצר בישראל את שמעון יהודה חיות, נוכל הטינדר המכנה עצמו בין היתר כסיימון לבייב, שנמלט מהארץ במהלך הליך משפטי מתנהל, אשר במסגרתו הוגש נגדו כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז ת"א בגין עבירות שונות ובכללן עבירות הונאה ומרמה. חיות יובא מחר בבוקר לבית משפט השלום בת"א, להארכת מעצרו ולחידוש ההליכים המשפטיים נגדו.

חיות ברח מישראל במהלך שנת 2017 והוכרז דרוש לרשויות האכיפה , אשר ביצעו מגוון פעולות חקירה גלויות וסמויות, בארץ ובחו"ל בשיתוף פעולה עם רשויות אכיפה נוספות, הכול במטרה להביאו לדין.

חיות נחת בשעות הצהריים בישראל מלווה בשוטרי משטרת ישראל, זאת לאחר שנעצר על ידי רשויות האכיפה ביוון כאשר הוא נושא תיעוד מזויף. המעצר בוצע בסיוע ובשיתוף פעולה של אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל והאינטרפול. פעילות מורכבת ומקצועית זו נעשתה במסגרת הלחימה הנחושה של משטרת ישראל נגד פעילותם הפלילית בארץ ובעולם של עבריינים ישראלים.

לב לבייב  04.01.2004. ראובן קסטרו
התחזה בין היתר לאחיו. לבייב/ראובן קסטרו

משטרת ישראל מסרה כי "איתורו ומעצרו של החשוד התאפשר לאחר מבצע מורכב וחקירה מתמשכת ומיד עם נחיתתו של חיות והשוטרים בנתב"ג, הוא הועבר להמשך טיפול יחידת ההונאה של משטרת מחוז ת"א. משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד עבריינים , תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, בארץ ובכל רחבי העולם, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully