וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמורות הטבע עד חדרי הלידה: הישראלים חוגגים את ראש השנה

בזמן שמאה אלף מטיילים פקדו את אתרי הטבע ברחבי הארץ, יש מי שבילו במחלקות היולדות. "אני את המתנה שלי לשנה החדשה כבר קיבלתי", סיפרה רותם, היולדת הראשונה השנה בבית החולים פוריה. מהי תחזית מזג האוויר, מתי יוצא החג ומהם זמני צום גדליה? כל התשובות

צילום: טל נחשון רשות הכינרת, דבורת התבור, עריכה: עמית שמחה, טל רזניק

בפתח השנה החדשה, מזג האוויר הנעים הוציא היום (שני) כמאה אלף מטיילים לשמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים המובילים היו מצדה, קיסריה, גן השלושה, עין גדי והבניאס.

גם מחר צפויים ישראלים רבים לצאת לטייל ברחבי הארץ. באתרי רשות הטבע והגנים ייערכו מחר מגוון פעילויות, בהן הכנת עפיפונים בבית גוברין, סיורים בשמורה החבויה בעינות צוקים ובארמון המלך בגן הלאומי הרודיון.

תשליך לראש השנה תש"ף, אגם אקולוגי בפתח תקווה, 30 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
תשליך לראש השנה באגם האקולוגי בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו

גם מזג האוויר יוסיף להיות נוח למטיילים, ויהיה מעונן חלקית עד בהיר. הלילה ומחר צפויות בצפת 18-28 מעלות, בקצרין 18-31, בטבריה 23-33, בנצרת 20-28, בעפולה 20-31, בבית שאן 22-34, בחיפה 21-27, בתל אביב 22-28, בלוד 22-30, באשדוד 23-28, בירושלים 18-28, בים המלח 27-33, בבאר שבע 20-31, במצפה רמון 16-26 ובאילת 24-35 מעלות.

עוד בוואלה!

הוריה של אדל מתפללים שתשוב להכרה: "רוצה שהיא תחזור להגיד אבא"

לכתבה המלאה
רותם שלמה (34) ממנחמיה היא היולדת הראשונה של המרכז הרפואי פדה פוריה לשנת תש״פ. ב-30 בספטמבר 2019. דוברות פוריה, אתר רשמי
היולדת הראשונה השנה בבית החולים פוריה. רותם שלמה ובתה/אתר רשמי, דוברות פוריה

כמה חוגגים בילו את ראש השנה החדשה בחדרי הלידה בבתי החולים מצפון ועד דרום. בבית החולים הלל יפה בחדרה נולדו בערב שנת תש"ף 11 תינוקות, בהם בנם של דנה ורן דגני, תושבי העיר. האם סיפרה כי "אתמול הגעתי לביקורת במיון יולדות כי כבר עבר מועד הלידה והוחלט להשאיר אותי לאשפוז וזירוז. כנראה שהוא רצה להיוולד בשנה החדשה".

בבית החולים אסף הרופא בצריפין נולדו בערב השנה החדשה תאומים לאסתי ויניב פטרארו מראשון לציון. "אנו מודים לבורא עולם על המתנה הנפלאה שקיבלנו לשנה החדשה", אמרו ההורים. "תודה מעומק הלב לכל הצוות המדהים בשמיר שעזר לנו לעבור את הלידה בשלום עם חיוך. בין רגע הפכנו להיות משפחה גדולה. אין מאושרים מאיתנו להיות התינוקות הראשונים של השנה החדשה במרכז הרפואי".

בבית החולים פוריה בטבריה, רותם שלמה מקיבוץ מנחמיה היא היולדת הראשונה לשנת תש"ף. "הייתה לידה מהירה וקלה", תיארה. "אני את המתנה שלי לשנה החדשה כבר קיבלתי. אנחנו כבר חושבים על שמות לתינוקת שיהיו קשורים לראש השנה, אבל עוד לא החלטנו".

זמני כניסת ויציאת ראש השנה, תש"ף. עיבוד תמונה
זמני כניסת ויציאת ראש השנה, תש"ף/עיבוד תמונה
מטיילים בשביל הגולן בקרבת ברכת רם למרגלות החרמון, 18 בפברואר 2017. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
מטיילים בשביל הגולן בקרבת ברכת רם למרגלות החרמון/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
תשליך לראש השנה תש"ף, אגם אקולוגי בפתח תקווה, 30 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
תשליך לראש השנה באגם האקולוגי בפתח תקווה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully