וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט שכב מת בחדר במשך חודשיים - ואיש לא שם לב

הסטודנט אותר השבוע בחדר המעונות בקמפוס שבקרייסטצ'רץ', זאת לאחר שסטודנטים הריחו סירחון והזעיקו את המשטרה. נסיבות מותו עדיין אינן ידועות. שר החינוך הניו זילנדי: "הטרגדיה מעוררת שאלות ואני מצפה מהאוניברסיטה לערוך בירור מעמיק"

אוניברסיטה קרייסטצ'רץ', ניו זילנד. Google maps, אתר רשמי
שכב מת קרוב לחודשיים. קמפוס אוניברסיטת קרייסטצ'רץ' בניו זילנד/אתר רשמי, Google maps

סטודנט באוניברסיטת קנטרברי שבניו זילנד שכב מת בחדרו במשך קרוב לחודשיים, לפני שמישהו שב לב לכך - כך דווח היום (רביעי) בגרדיאן הבריטי. הסטודנט נמצא ביום שני במעון סונודה שבקמפוס בקרייסטצ'רץ', לאחר שסטודנטים אחרים הריחו סירחון והזעיקו את המשטרה. שמו לא פורסם

על פי העיתון "קרייסטצ'רץ' פרס", אביו יצר קשר עם המשטרה לאחר שלא הצליח לאתר אותו דרך חבריו. מותו של הסטודנט נבדק על ידי חוקר מקרי מוות ולא ידוע מה גרם למוות.

שר החינוך כריס היפקינס אמר כי המקרה מדאיג מאוד. "המחשבות שלי הן עם המשפחה והחברים של הקורבן. זו ודאי תקופה מצערת להפליא עבורם", מסר. "ביקשתי מנציבות החינוך העל-תיכונית לפנות לאוניברסיטה להציע תמיכה. הטרגדיה הזו מעוררת כמה שאלות ואני מצפה מהאוניברסיטה לערוך בירור מעמיק".

חדרו של הסטודנט המת היה בסוף מסדרון ארוך, שלא טופל על ידי המנקים, שעבדו רק במרחבים המשותפים. החוקר קרייג ג'ונסון אמר כי חקירת זירת המוות כמעט הושלמה וחקירת נסיבות המוות בעיצומן. "צוותים מומחים הוזעקו כדי לסייע בזיהוי הרשמי, והתהליך הזה נמשך", אמר ג'ונסון.

אוניברסיטה קרייסטצ'רץ', ניו זילנד. Google maps, אתר רשמי
אוניברסיטה קרייסטצ'רץ', ניו זילנד/אתר רשמי, Google maps

בקרייסטצ'רץ' פרס דווח כי צוות לזיהוי קורבנות אסון נכח בזירה בשל המצב הגרוע של הגופה. הצוות השתמש בטביעות אצבע, ב-DNA וברישומי טיפולי שיניים בכדי לקבוע את זהותו. חדר בודד בסונודה עולה יותר מ-15 אלף דולר ניו זילנדי בשנה.

פרופסור שריל דה לה ריי, סגנית הרקטור באוניברסיטה, אמרה כי המוסד יקיים חקירה עצמאית בפרשה והוא יציע שירותי ייעוץ לכל הסטודנטים. היא אמרה בהצהרה: "זה זמן של מצוקה עבור הסטודנטים ואנשי הסגל. אוניברסיטת קנטרברי עושה כל שביכולתה כדי לתמוך בחקירת המשטרה בנוגע למוות הטרגי".

  • עוד באותו נושא:
  • ניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully