וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שלמה "נאכלה בחיים" ע"י עכבישים שפלשו לביתם

22.10.2019 / 9:04

משפחה בריטית נעקצה בצורה קשה על ידי עכבישים מסוכנים שבנו קן בבית. האמא נעקצה בישבנה ושני ילדיה נפלו קורבן לעכבישים ונאלצו לקבל טיפול רפואי

הרגע בו עכביש ענק מופיע במטבח/LIVELEAK

קייט לברט, אמא לשניים, נפלה קורבן למתקפה של עכבישים ששרצו בביתה ובנו בו קן. היא גילתה את זה אחרי שאחד העכבישים נשך אותה בישבנה. קייט, שמתגוררת בנוריץ' שבאנגליה, טענה שהעכבישים ביקרו בביתה גם בשנה שעברה ונשכו את ביתה ואת בנה שסבלו מאבעבועות רוח באותו הזמן.

"נעקצתי בישבני ולמחרת התעוררתי עם תחושת צריבה חזקה", סיפרה קייט ל"דיילי סטאר", ביקשתי מבעלי שיבדוק את האזור והוא אמר שיש לי נקודה אדומה במקום העקיצה. מאוחר יותר בהמשך היום, הלכנו לארוחת ערב וכשחזרנו הביתה, אמרתי לבעלי שאני לא מרגישה טוב".

עכביש כדורית אדומה. צילום מסך
עכביש כדורית אדומה קטלני/צילום מסך

קייט ידעה שהיא רגישה לעקיצות וצריבות והיא התפנתה למיון, שם היא קיבלה עזרה ראשונה. כשהיא חזרה, בעלה החליט לבדוק את כל הבית ומצא לתדהמתו בערך 20 עכבישי כדורית אדומה בכל חלון. "בכניסה לבית שלנו היה קן של עכבישים שנולדו, ובנוסף כ-30 עכבישים גדולים יותר ושניים בוגרים ליד החלון שלנו והחלון של הבן שלי", הוסיפה קייט.

קייט סיפרה שגם בשנה שעברה ביתם הותקף על ידי עכבישי הכדורית האדומה (שנקראים באנגלית "האלמנה השקרית" או "אלמנה מזוייפת", בשל הדימיון הרב שלהם לעכבישי האלמנה השחורה), אך אז היא לא הבינה שהילד שלה נעקץ משום שהוא היה מכוסה כולו באבעבועות רוח והיא הניחה שהפצעים נבעו מהמחלה, עד שהם החלו להתנפח. הפצעים הופיעו גם על ביתה והיא חשבה שהיא נדבקה מאח שלה, עד שהפצעים הפכו להיות ממש חמים ואדומים.

עקיצת עכביש. צילום מסך
הנזק שנגרם מהעקיצה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully