וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פרידה: השליח המיוחד גרינבלט נועד עם הנשיא ריבלין

22.9.2019 / 13:05

הנשיא שוחח בארבע עיניים עם שליחו של טראמפ למזרח התיכון על "התקופה ואתגריה", לקראת סיום תפקידו של האחרון, והודה לו על מאמציו "לקידום הבנה ואמון באזור". גרינבלט נועד בסוף השבוע עם נתניהו ובהמשך צפוי להיפגש גם עם גנץ

צילום: לע"מ

השליח המיוחד של נשיא ארה"ב למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, נועד בצהריים (ראשון) עם נשיא המדינה ראובן ריבלין בבית הנשיא בירושלים - זאת, כפגישת פרידה לקראת סיום תפקידו של גרינבלאט.

ביום שישי נפגש גרינבלט עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובהמשך השבוע הוא צפוי להיפגש גם עם יו"ר כחול-לבן, בני גנץ.

גרינבלאט וריבלין שוחחו בארבע עיניים, על מה שהוגדר במילים "התקופה ואתגריה כמו גם על ההזדמנויות הטמונות בה". מבית הנשיא נמסר כי ריבלין בירך את גרינבלאט בברכת הצלחה מרובה, הודה לו "על כל מאמציו לקידום הבנה ואמון באזור במסגרת תפקידו, והביע תקווה כי מאמצים אלה יישאו פרי וימשיכו גם בתקופת כהונתו של השליח הבא אחריו". עוד הביע הנשיא תקווה לפגוש בו בעתיד במסגרת לכשיבקר גרינבלאט בישראל.

נשיא המדינה במהלך פגישתו עם ג'ייסון גרינבלט השליח המיוחד של נשיא ארה"ב למשא ומתן בינלאומי 22 בספטמבר 2019. עמוס בן גרשום לע"מ, אתר רשמי
מפגש פרידה בארבע עיניים. ריבלין וגרינבלט/אתר רשמי, עמוס בן גרשום לע"מ

מחליפו של ג'ייסון גרינבלט בתור שליחו של נשיא ארצות הברית למזרח התיכון יהיה אבי ברקוביץ', בן 30, המשמש כיום כיועצו של ג'ארד קושנר, חתנו של דונלד טראמפ ושותפו של גרינבלט לגיבוש "עסקת המאה" שטרם נחשפה רשמית.

ברקוביץ', בוגר לימודי משפטים בהארוורד, חסר ניסיון במדיניות חוץ והוא אמור לחלוק את סמכויות התפקיד עם בריאן הוק, השליח המיוחד של הממשל לענייני איראן. הוא הצטרף לקמפיין של טראמפ בשנת הבחירות ב-2016 והיה ליד ימינו של קושנר בממשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully