וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל הים האמריקאי אישר: שלושת סרטוני העב"מים אמיתיים לגמרי

28.9.2019 / 0:01

בסרטונים שתועדו מתוך מטוסים אמריקאים ב-2004 ו-2015 אפשר לראות מפגשים עם מה שהצבא האמריקאי מתאר כ"תופעה אווירית בלתי מזוהה". הנושא עדיין נחקר, צפו בעצמכם

האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? הפנטגון פרסם תיעוד של טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות/Pentagon

כבר ראינו לא מעט תיעודים של "חלליות של חייזרים", אבל הפעם לא מדובר בצילום אקראי של אזרח עם הטלפון האישי שלו. בתקשורת האמריקאית דווח שצבא ארצות הברית אישר לראשונה שסרטונים שצולמו על ידי טייסים של חיל הים האמריקאי (NAVY) ותיעדו עב"ם לכאורה - היו אמיתיים לחלוטין. שני הסרטונים שהודלפו לתקשורת, מתעדים שלושה מפגשים בין מטוסי קרב לבין מה שבצבא מכנים "תופעה אווירית בלתי מזוהה".

וידאו אחד צולם ב-2004 מעל סן דייגו, קליפורניה ושניים נוספים ב-2015, מעל חופי ג'קסונוויל, פלורידה.אבל הם פורסמו לראשונה ב"ניו יורק טיימס" בדצמבר 2017.

האם הטייסים ראו חללית של חייזרים?

בסרטונים אפשר לשמוע בבירור את הטייסים מאוד נרגשים מהעצם הבלתי מזוהה שבו הם נתקלו, כשאחד מהם אומר לחברו בקשר "מה לעזאזל הדבר הזה"?. בסרטונים אפשר לראות בבירור עצמים לא ברורים נעים במהירות, כאשר הטייסים מנסים לעקוב אחריהם וממש נרגשים ממה שהם ראו, מה שמעיד על כך שזה ממצא מסקרן ולא מוכר לטייסים. מה שחדש בסיפור הזה הוא שצבא ארצות הברית אישר לראשונה שהסרטונים האלו אותנטיים ולא ערוכים.

על פי דבריו של ג'וזף גראדישר, הדובר הרשמי של סגן מפקד חיל הים לענייני מודיעין ומידע, המונח "תופעות אוויריות לא מזוהות" משמש לתיאור בסיסי של תצפיות מטוסים / אובייקטים לא מורשים / לא מזוהים שנצפו כשהם נכנסים או פועלים במרחב האווירי של טווחי אימונים שונים בשליטה צבאית. כשנשאל מה מייצגים שלושת הסרטונים, ענה גראדישר לאתר "The Black Vault", שחיל הים לא פרסם בצורה רשמית אפיונים או תיאורים לתקריות הללו ולא שחרר שום השערה או מסקנות ביחס לאובייקטים הכלולים בסרטונים שהוזכרו. למרות שהצי לא יפרסם הצהרה רשמית לגבי שום מסקנה שהסיקו, גריידישר כן נתן הצצה לאופן שבו הם מקטלגים את הסרטונים כשאמר ש"חיל הים רואה בתופעות הכלולות באותם 3 סרטונים כתופעות אויריות לא מזוהות".

אד בות', מוחמה לתעופה, חקר את הסרטון של 2015 ואמר שהטייסים מאומנים כדי לדווח על ממצאים כאלו. "עדיין צריך לחקור מה הם האובייקטים האלו שנצפו בשמיים", אמר בות', "זה מאוד מעניין. אין ספק שהם זזים באופן שבו המטוסים לא מסוגלים לנוע". חברי הקונגרס האמריקאים ואנשי משרד ההגנה מעודכנים וממשיכים לחקור את הממצאים שתוכלו כעת גם אתם לראות.

עוד בוואלה!

צפו: מסוקים של משטרת לוס אנג'לס הקיפו "עב"ם" בשמי קליפורניה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מטוס
  • עב"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully