וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקחים חלק במסע ערכי": משלחת של שוטרים מארה"ב הגיע לביקור בישראל

21.9.2019 / 9:12

ארגון Police unity tour, שמנציח את השוטרים שנפלו במהלך שירותם, ארגן משלחת של עשרות שוטרים וקצינים שהגיע לביקור במהלכו למדו על ההתמודדות עם אתגרי הביטחון של המדינה. משטרת ישראל: "רואים ערך משמעותי בהנצחת השוטרים הנופלים"

שוטרים מישראל יחד עם שוטרים וקצינים מהמשלחת של ארה"ב שהגיעה לביקור בארץ. 21 בספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
המשלחת ביקרה בעוטף עזה, ירושלים והעיר העתיקה. שוטרים מישראל וארה"ב/דוברות משטרת ישראל

משלחת של 40 שוטרים וקצינים מארצות הברית הגיעה לארץ כאורחת של משטרת ישראל לביקור בן עשרה ימים במהלכו למדו השוטרים האמריקנים על התמודדות המשטרה הישראלית עם אתגרי הביטחון של המדינה בכלל ולנוכח המצב הנוכחי בפרט.

המשלחת היא מטעם ארגון Police unity tour, שמנציח את השוטרים שנפלו במהלך שירותם. משלחת של שוטרי משטרת ישראל השתתפה במהלך ביקור משלה במשטרה בניו יורק ובוושינגטון במסגרת מסע האופנים אותו עורך הארגון בארצות הברית בכל שנה לזכר כל אלה שנפלו במהלך שירותם. המשלחת מישראל היא המשלחת היחידה שהוזמנה מחוץ לארה"ב. הקשר ההדוק הזה מתקיים זו השנה הרביעית.

שוטרים וקצינים מהמשלחת של ארה"ב שהגיעה לביקור בישראל. 21 בספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
שוטרים וקצינים מהמשלחת של ארה"ב בישראל/דוברות משטרת ישראל

"אנו רואים ערך משמעותי בהנצחת השוטרים הנופלים ולוקחים חלק במסע ערכי מאתגר ומשמעותי מידי שנה", אמרו במשטרת ישראל. השוטרים מארצות הברית ביקרו בעוטף עזה, בירושלים ובעיר העתיקה ולקחו חלק כאורחי שגרירות ארצות הברית בטקס שנערך לזכר הנופלים באחד עשר בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully