וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בסוריה: פיצוצים נשמעו בפרברי דמשק; "מל"ט הופל"

19.9.2019 / 20:26

כלי תקשורת בסוריה דיווחו על פיצוצים שנשמעו באזור ג'רמאנא, וכי כלי טיס בלתי מאויש הושמד. הרקע לפיצוצים טרם ידוע. אתמול דווח כי נהרגו חמישה בני אדם בתקיפה מסתורית שכוונה לעבר וחות המזוהים עם איראן הותקפו בסמוך לגבול בין סוריה ועיראק

.

כלי תקשורת בסוריה דיווחו הערב (חמישי) על פיצוצים שנשמעו בפרברי דמשק באזור ג'רמאנא. הרקע לפיצוצים טרם ידוע. בטלוויזיה הסורית דווח כי מל"ט הושמד באזור עקרבה, שם תקף בחודש שעבר חיל האוויר מטרות איראניות וסיכל פיגוע מתוכנן באמצעות רחפנים חמושים.

אתמול בלילה דווח כי כוחות המזוהים עם איראן הותקפו בסמוך לגבול בין סוריה ועיראק. על פי הדיווחים, התקיפה אירעה באזור אל-בוכמאל, וכוונה אל המפקדה של מיליציות אל-חשד א-שעבי. רשת סקיי ניוז בערבית דיווחה מפי מקור בטחוני כי כתוצאה מהתקיפה נהרגו חמישה בני אדם ונפצעו תשעה.

פיצוץ רחפן בסוריה. 19.09.19. צילום מסך
פיצוץ הרחפן בסוריה, הערב/צילום מסך

הדיווח מגיע ברקע דיווחים נוספים על תקיפות באזור אל-בוכמאל שבגבול סוריה-עיראק. שלשום דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם על תקיפה שבוצעה באמצעות כלי טיס במזרח סוריה. עוד דיווח הארגון כי בתקיפות באזור אל-בוכמאל, שכוונו בין היתר נגד מחסן טילים, נהרגו לפחות עשרה לוחמים המזוהים עם הכוחות האיראניים. לא ברורה זהותם של ההרוגים או של כלי הטיס.

בתוך כך, הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר הערב כי "צה"ל ערני לתהליכים סביבו. במזרח תיכון אלים על אויבינו לדעת, כל ניסיון לפגוע בריבונות ישראל ייענה בהתאם".

פיצוץ רחפן בסוריה. 19.09.19. צילום מסך
פיצוץ הרחפן בסוריה, הערב/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully