וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: אין שחר לדיווחים השקריים על כוונתי להגיע להסדר טיעון

מטעמו של נתניהו נמסר כי "פרקליטי ראש הממשלה יופיעו לשימוע כמתוכנן ויציגו בו טענות מוחצות". השימוע בתיקיו של נתניהו צפוי להתקיים ב-2 באוקטובר, זאת במקביל לקיום המגעים הקואליציוניים שצפויים להימשך לאורך החודש הקרוב

נתניהו מכנס את שותפיו ואנשי הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש היום (חמישי) את הדיווחים על כוונתו להגיע להסדר טיעון בתיקיו. בהודעה מטעמו נמסר כי "אין כל שחר לדיווחים השקריים על כוונה של ראש הממשלה נתניהו להגיע להסדר טיעון. פרקליטיו של ראש הממשלה יופיעו לשימוע כמתוכנן ויציגו בו טענות מוחצות".

על פי החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, נתניהו יתייצב לשימוע ב-2 באוקטובר, שישפיע על ההכרעה אם להגיש כתבי אישום נגדו. זאת, במקביל לקיום המגעים הקואליציוניים שצפויים להימשך לאורך החודש הקרוב. נתניהו פנה לאחרונה לעו"ד אורי קורב, שהיה התובע מטעם הפרקליטות במשפט אולמרט, שייצג אותו משפטית בשימוע - כך פורסם לראשונה בחדשות 12.לאחרונה הצטרף לצווץ ההגנה של נתניהו עו"ד רם כספי, שמוגדר "יועץ", וזאת לצד עו"ד עמית חדד ועו"ד יוסי אשכנזי ממשרד הרצוג,פוקס,נאמן.

ראובן רובי ריבלין ובנימין נתניהו מחזיקים ידיים באזכרה לנשיא התשיעי של ישראל, שמעון פרס, הר הרצל ירושלים, 19 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
נתניהו, היום/ראובן קסטרו

היועמ"ש קיבל את בקשתו של נתניהו לדחות את השימוע לתאריך זה, ואף מסר על כך הודעה לפרקליטו, עו"ד עמית חדד. הפרקליט נימק את הבקשה בשמו של נתניהו, בשל הצורך העולה לדבריו מהיקף חומר החקירה ומהזמן הנדרש על מנת להתכונן לשימוע.

לפני כשבוע אישר מנדלבליט לנתניהו לקבל הלוואה ממקורבו ספנסר פרטרידג' למימון הגנתו המשפטית. נתניהו פנה תחילה למבקר המדינה מתניהו אנגלמן כדי שיאשר לו לקבל את ההלוואה. המבקר אישר זאת בתנאי שההלוואה תהיה בתנאי השוק, ובתנאי שהיועמ"ש יאשר כי לנתניהו אין ניגודי עניינים פוטנציאליים מול פרטרידג'. מי שבדק זאת מטעם היועמ"ש הייתה המשנה שלו, דינה זילבר. הבדיקה של זילבר העלתה כי לפרטרידג' אין זיקות משמעותיות לישראל, ובהתאם לכך אושרה ההלוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully