וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.8 מיליון שוטרים, 20 אלף עדים: זהות רוצח סדרתי התגלתה אחרי כ-30 שנה

בין 1986 ל-1991 נרצחו עשר נשים באזור סיאול, ובזכות בדיקות DNA הצליחה המשטרה בדרום קוריאה לקשור חשוד לחלק מהמקרים. עם זאת, החשוד, המרצה מאסר עולם רצח גיסתו, לא יעמוד על כך לדין בשל התיישנות המקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקלסתרון של הרוצח הסדרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה בקוריאה הדרומית סבורה כי היא גילתה את זהותו של רוצח סדרתי מלפני 30 שנה, בתום חקירה אדירת ממדים שבה השתתפו 1.8 מיליון שוטרים. היא התמקדה ברצח ובאונס של עשר נשים באזור כפרי מדרום לבירה סיאול בין 1986 ל-1991, ובדיקות DNA חדשות קושרות את לי צ'אן-ג'ה, בן 56, לשלושה מקרים לפחות.

הוא כבר מרצה מאסר עולם על אונס ורצח גיסתו ב-1994, אך לא ניתן להעמידו לדין על מעשי הרצח הנוספים שבהם הוא חשוד בשל התיישנות שחלה על העבירות. הוא מכחיש את הטענות נגדו.
מעשי הרצח, שקורבנותיהם היו נערות ועד אישה בשנות ה-70 לחייה, היוו מקור השראה לסרט זוכה הפרסים "זיכרונות לרצח".

המשטרה חקרה כ-21 אלף איש במסגרת הפרשה, והשוותה טביעות אצבעות של יותר מ-20 אלף איש נוספים ללא פריצת דרך. "אני מביע את תנחומיי העמוקים לקורבנות ולמשפחותיהם, כמו גם בפני הציבור הקוריאני, על כך שלא הצלחנו לפתור את המקרה הזה כל כך הרבה זמן", אמר מפקד המשטרה המחוזי בגייונגי,באן גי-סי, לסוכנות הידיעות הצרפתית. "נעשה את כל שביכולתנו כדי לגלות את האמת, עם אחריות היסטורית".

הרוצח נהג לחנוק את קורבנותיו, ולהשתמש בבגדיהם, כמו גרביים וגרביונים.

עוד ידיעות מהעולם
שלוש גופות בחול: בעיר אחת בפקיסטן, הילדים הפכו לטרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully