וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש גופות בחול: בעיר אחת בפקיסטן, הילדים הפכו לטרף

המשטרה בעיר קסור איתרה שלושה ילדים קבורים באזור תעשייתי, ואחד מהם נאנס לפני מותו. התושבים הפגינו נגד אוזלת יד המשטרה, וילד נוסף עדיין נעדר. בתקופה האחרונה, ההורים אסרו על ילדיהם לצאת מהבתים בערב

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

המון זועם הפגין אתמול (רביעי) בעיר קסור שבפקיסטן אחרי ששלושה ילדים בני פחות מעשר נמצאו מתים, ולפחות אחד מהם נאנס לפני כן. תוצאות נתיחת הגופות של שני הילדים האחרים טרם התקבלו. בשנים האחרונות נרשמו שורת חטיפות, מעשי אונס ורצח של ילדים באזור שבמחוז פונג'אב. המפגינים חסמו כבישים ושרפו צמיגים, אחרי שהתקבל אישור על מותם של הילדים. הם כיתרו את תחנת המשטרה המקומית והשליכו עליה אבנים.

לפי המשטרה, אחד הילדים, פייזן, בן שמונה, שנעלם ביום שני האחרון נאנס לפני מותו. אינאם ראני, בכיר במשטרה, אמר לרשת BBC כי המפרקת של הילד הייתה שבורה. שני הילדים הנוספים, שנעלמו ככל הנראה בחודש שעבר, טרם זוהו. המשטרה עדיין עורכת חיפושים אחרי ילד רביעי, שנעדר מאז יוני.

המשטרה עצרה כמה חשודים במעורבות במותם של הילדים, שנמצאו קבורים בחול באזור תעשייתי. תושבים מקומיים סיפרו כי חתיכות בד שנמצאו בשלוש הגופות תואמות את הבגדים שלבשו שניים מהילדים.

מוחמד אפזל, שבנו עלי חוסנן נעלם באוגוסט, אמר ל-BBC כי הוא מחפש אותו מאז. הילד השני שנעדר הוא סולימאן אקרם, ודודו סיפר שהוא יצא מהבית בשעות הערב כדי לשחק, אולם לא שב. "עצוב, אבל המשטרה לא משתפת פעולה איתנו בחיפושים אחרי הילדים", אמר.

הפגנה בעיר קסור, פקיסטן, 18 בספטמבר 2019. אתר רשמי
"המשטרה לא משתפת פעולה". ההפגנה בעיר קוסר, אתמול/אתר רשמי

בתקופה האחרונה, האזור היה אחוז בהלה והורים מנעו מילדיהם לצאת ולשחק מחוץ לבית. מוחמד אימראן עדיין נעדר, מאז חופשת הקיץ ביוני. "כשהגיעה שעת הצהריים, הוא לא הגיע ושלחתי את הילדים לחפש אותו, אבל הם לא מצאו", סיפרה האם.

בשנה שעברה נרצחה באזור זיינב בת השש, והמקרה שלה הצית מהומות וזעם על המשטרה, שבמהלכן נהרגו שני בני אדם. הרוצח הוצא להורג, בעונש יוצא דופן במדינה שבה מקרים רבים של אלימות נגד ילדים אינם זוכים לסיקור.

הממשלה הבטיחה להחריף את הטיפול בנושא, דרך הכשרת משטרה וחקיקה, אולם הרוצח עמד לדין רק בזכותה של משפחת, שהשיגה את תיעוד רגעיה האחרונים ממצלמות האבטחה.

  • עוד באותו נושא:
  • פקיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully