וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות תצלום אוויר בגוגל מפות: אותרה גופת גבר שנעדר במשך 20 שנה

וויליאם מולדט בן ה-40 דווח כנעדר בפלורידה ונמצא לאחר 22 שנה בקרקעית אגם בעיירה בדרום המדינה. גופתו נמצאה במכוניתו הכסופה, שנראית בבירור בתצלום אוויר של גוגל מפות שצולם כבר לפני שמונה שנים

תצלום אוויר ממפות גוגל בו נראת מכוניתו של וויליאם מולדט שהוגדר כנעדר ונמצא מת המכוניתו בתחתית האגם, ווילמינגטון פלורידה, אוגוסט 2019. מתוך גוגל מפות, צילום מסך
מכוניתו של מולדט בתחתית האגם בוולינגטון, פלורידה/צילום מסך, מתוך גוגל מפות

גופתו של גבר נמצאה ברכב ששקע לתחתית אגם בוולינגטון שבדרום פלורידה לאחר שנעדר במשך 22 שנה. וויליאם מולדט בן ה-40 הוגדר כנעדר במשך כשני עשורים עד שנמצא בשבוע שעבר במכוניתו בקרקעית אגם סמוך לעיר שבה התגורר. מכוניתו הכסופה של מולדט נראת בבירור בתצלום האוויר של Google Earth אך למיטב ידיעתה של דוברת המשטרה המקומית, תרזה ברברה, השכנה שדיווחה על מציאתו של הרכב השקוע, לא השתמשה בתוכנה.

מולדט דווח כנעדר לאחר שבסיום ערב בו יצא לשתות במועדון לא חזר לביתו שבלנטנה פלורידה, בו גר עם בת זוגתו. חקירת המשטרה בעניינו לא העלתה רמזים והתיק נותר ללא פיתרון במשך 22 שנים. לדבריו של אחד מעובדי "פרויקט צ'ארלי", מאגר נתונים אינטרנטי שסוקר תיקים של נעדרים בארצות הברית, המכונית אותרה באתר של מפות גוגל על ידי מתווך שסרק את הבתים באיזור בתוכנה. בדוח שנמצא באתר, נאמר כי תמונתו של הרכב שטבע עם בעליו נמצאת באתר של גוגל כבר מאז שנת 2007, אך איש לא שם לב לכך עד שנת 2019.

ויליאם מולדט שנעדר במשך 22 שנה בפלורידה ואותר בעזרת מפות גוגל. אתר רשמי
הודיע לחברתו כי יגיע בקרוב. וויליאם מולדט/אתר רשמי

במשרד השריף של מחוז פאלם ביץ' משערים כי מולדט איבד שליטה על מכוניתו וכך מצא את מותו במכוניתו ששקעה באגם שבאמצע שכונת המגורים בוולינגטון. עוד נמסר כי במהלך החקירה הראשונית, לא נמצאו עדויות לכך שזה מה שהתרחש, עד שלאחרונה שינוי במפלס המים גילה את מיקומה של המכונית. דוברת המשטרה המקומית ברברה, אמרה כי להערכתם לא ניתן לגלות בדיוק מה קרה באותו לילה.

בליל ה-7 בנובמבר 1997 שוחח מולדט בשעה תשע וחצי בלילה עם בת זוגתו והודיע לה כי הוא יגיע בקרוב לביתו. ולפי דוח הנעדרים שלו, הוא יצא מהמועדון בו בילה בשעה 11 בלילה. הוא תואר כאיש שקט ולא מאוד חברותי שלא הרבה לשתות ולא נראה שיכור כשיצא מהמועדון בליל היעדרותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully