וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרים: יש לנו תיעוד שמוכיח סופית מהי "המפלצת מלוך נס"

24.9.2019 / 8:29

חוקרים מניו זילנד עשו בדיקות DNA והגיעו למסקנה הסבירה שהמפלצת מלוך נס אינה דינוזאור ששרד או יצור ימי ענק ולא מוכר אלא פשוט צלופח ענק - וסרטון שתועד ממעמקי האגם הוא כנראה ההוכחה הניצחת לכך

Ness District Salmon Fishery Board

בסרטון - יצור דמוי צלופח תועד באגם בלוך נס

האם ניתן לעדכן כבר את הערך בויקיפדיה ולשים סוף לאחת התעלומות הגדולות בעולם? תיעוד ממעמקי אגם לוך נס שבסקוטלנד כנראה עונה על השאלה הגדולה- האם המפלצת מלוך נס אמיתית או שמא מדובר באגדה אורבנית? התיעוד תואם למסקנות האחרונות של החוקרים אודות החיה המסתורית ולמעשה מאשר את מה שכולנו חששנו ממנו: המפלצת מלוך נס אמיתית לגמרי. כלומר, היא לא מפלצת אלא סתם צלופח - אבל אל תתפסו אותנו במילה.

חוקרים שללו לאחרונה את האפשרות שנסי העתיקה היא דינוזאור ששרד מיליוני שנים או מפלצת ימית בלתי מוכרת וטענו במקום שהאפשרות הסבירה ביותר היא שמדובר בצלופח ענק. התיאוריה הזאת תואמת לסרטון שצולם במעמקי האגם בו נראה יצור דמוי צלופח ארוך במיוחד חולף על פני המים העכורים.

תצפיות של היצור המיתולוגי בלבלו חוקרים במשך מאות שנים. חוקרים מאוניברסיטת אוטגו, ניו זילנד, החליטו לרדת לעומק העניין ואספו 250 דגימות מים מעומק של 227 מטרים כדי לאתר DNA של זוחלים באגם המפורסם. הגנטיקאי ניל ג'מל פרסם את התוצאות במסיבת העיתונאים: "מצאנו כמויות גדולות של DNA של צלופח בלוך נס. בכל מקום שהיינו בו, היו צלופחים. האם ייתכן שקיים שם צלופח ענק במיוחד? אולי. איננו יודעים אם ה-DNA שייך לצלופח ענק או לצלופחים קטנים. הם בדרך כלל מגיעים לאורכים של 4-6 מטרים. האם יש גדול מזה? אנחנו לא יודעים אבל זה לא מן הנמנע. ייתכן שיהיו אחד אם שניים שיגיעו לגדלים קיצוניים, אולי אפילו יותר מזה. יתכן שיש מפלצת בלוך נס, אנחנו לא יודעים - לא מצאנו אותה".

יצור דמוי צלופח תועד באגם לוך נס. צילום מסך
בייבי לוכי? יצור דמוי צלופח תועד בלוך נס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully