וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדויות מצטברות: האם אפשר לקבוע שהמפלצת מלוך נס אמיתית לגמרי?

14.1.2019 / 1:30

האם אפשר לסגור את פרשת המפלצת מלוך נס ולקבוע שהיא אכן חיה וקיימת? 11 עדויות שהתקבלו השנה מלוך נס שבסקוטלנד - כמות שנרשמה רק בשנות ה-90 - מצביעות על כך שהמפלצת בהחלט מסתתרת לה שם מתחת למים. העדות האחרונה אמינה יותר מתמיד

תיעוד של המפלצת מלוך נס/יוטיוב

יש דברים שנועדו להישאר מיתוסים לנצח - והמפלצת מלוך נס, לצערנו, היא אחת כזאת. לא פחות מ-11 תצפיות של "המפלצת" נרשמו השנה ועדיין אף אחת מהן לא יכולה לאשש לנו את הסיפור. אולם, התצפית האחרונה שווה התייחסות כי היא מגיעה מאדם אמין במיוחד: היסטוריון צבאי מוערך ומדריך טיולים מנוסה שמכיר את יצורי הים היטב - ולכן כשאדם במעמדו מגיע עם עדות לקיומה של המפלצת המיתולוגית, כנראה שיש דברים בגו.

ריקי ד.פיליפס נכח בלוך נס שבסקוטלנד בחמישי, ה-13 בדצמבר, כשהבחין ביצור מסתורי מגיח מעל פני המים. בזמן ששמונת התיירים שהתלוו אליו עלו על קרוז בסביבות השעה 14:00 בצהריים, הוא טייל לאורך הלוך והבחין ביצור המפלצתי בעל הצוואר הארוך וראש הנחש. פיליפיס בן ה-39, סופר רבי המכר בנושא לוחמה כגון "The First Casualty", אמר ל'סאן': "זה היה יצור אפור - דומה קצת לציפור. צווארו היה באורך מטר והיה לו ראש בגודל כדור רוגבי. הייתי מבולבל. אני יודע שהדינוזאורים הגיעו מהציפורים ושלרבים מהם היו שפתיים קשות, כמעט כמו מקור - אבל זה פשוט מה שראיתי. נראה כאילו יש לו צעיף על הצוואר. זה מאוד מוזר".

תצפית נוספת של המפלצת מלוך נס. צילום מסך
המפלצת מלוך נס?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דינוזאורים רצחניים ויונק בגובה 6 מטרים: החיות המפלצתיות שיתכן שלא נכחדו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully