וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא התקשר למשטרה לדווח על יריות. ואז התברר שהוא רצח 5 מבני משפחתו

4.9.2019 / 11:00

נער בן 14 מאלבמה סיפר לשוטרים שהוא שמע יריות, אך כשאלו הגיעו לזירה הוא הודה שירה למוות באביו, באמו החורגת ובשלושת אחיו החורגים - בהם תינוק בן חצי שנה. המניע עדיין לא ברור, אך הטבח מצטרף לשורת מעשי ההרג בעת האחרונה בארה"ב

צילום: רויטרס

נער בן 14 ממדינת אלבמה רצח חמישה מבני משפחתו, אולם המניע לאירוע עדיין לא ברור. הוא הואשם אתמול (שלישי) בחמישה סעיפי רצח, אחרי שירה למוות באביו, באמו החורגת ובשלושת אחיו הצעירים ואז השליך את האקדח. לאחר מכן, הוא התקשר למשטרה כדי לדווח על כך שהוא שמע יריות.

מסע הירי ההמוני, שמצטרף לשורה ארוכה של אירועים דומים ברחבי ארצות הברית, התרחש בעיר אלקמונט, שנמצאת במרחק של כ-220 ק"מ מצפון לעיר ברמינגהם, בשעה 22:30 ביום שני. הנער השתמש באקדח 9 מ"מ וירה למות באביו, ג'ון סיסק, בן 38, מכונאי רכב, באמו החורגת מארי, בת 35, מורה בעיר האנטסוויל, ובשלושת אחיו החורגים. שניים מהם היו בני שישה חודשים ושש, והשלישית הייתה בת חמש.

בהמשך, הנער הודה בפני השוטרים שהגיעו לזירה כי הוא ירה למוות במשפחתו. האקדח נמצא בכביש סמוך. דובר לשכת השריף במחוז ליימסטון, סטיבן יאנג, אמר כי האקדח ששימש למסע הרצח הושג שלא כחוק. לא ברור היכן הנער השיג אותו.

זירת ירי במדינת אלבמה, ארה"ב, 03.09.19. AP
שוטרים בזירת הירי, אתמול/AP

הנער נאשם כקטין, ומשמעות הדבר היא ששמו ופרטים אחרים לגביו לא יפורסמו, עם זאת, התביעה כולה לבקש משופט להעמיד אותו לדין כבגיר. "לרוע המזל, אנחנו חווים טרגדיה שאנחנו לא רגילים אליה במחוז ליימסטון", נמסר מלשכת השריף. הנער מוחזק במתקן כליאה לנוער, ולא ברור אם יש לו עורך דין.

הרצח ההמוני באלבמה מצטרף לשורה של מקרים בתקופה האחרונה. ביום שבת נרצחו שבעה בני אדם ונפצעו עוד 22 על ידי עובד מפוטר שפתח בירי רנדומלי בטקסס. זאת אחרי הטבח באל פאסו, שבו נרצחו 22 בני אדם על ידי מחבל התומך בעליונות הגזע הלבן, ועוד תשעה בירי בדייטון, אוהיו.

למרות הקריאות להגברת הפיקוח והדיון המחודש בסוגיית אלימות כלי הנשק, הנשיא דונלד טראמפ אמר בסוף השבוע כי גם אילו היו נעשות בדיקות רקע, הן לא היו מונעות את האירועים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully