וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הגיעה לצהרון וגילתה שבתה בת ה-4 ננעלה ברכב ההסעות; מצבה בינוני

3.9.2019 / 17:04

הילדה הושארה ברכב שהיה אמור לאסוף אותה וילדים נוספים מגני ילדים לצהרון. אמה של הילדה הגיעה לצהרון על מנת לאסוף אותה, אולם שם נודע לה כי בתה כלל לא הובאה, וכי הושארה ברכב מרגע איסופה מהגן. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות

צילום: מד"א, עריכה: טל רזניק

ילדה בת 4 נשכחה היום (שלישי) ברכב הסעות בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לרחוב הרימון בעיר בו חנה הרכב, פינו את הילדה במצב בינוני לבית החולים לניאדו.

רכב ההסעות בו נשכחה הילדה אסף אותה מהגן הילדים לצהרון. מבדיקה ראשונית עולה כי הרכב עבר בכל הגנים והוריד את הילדים. סמוך לשעה 16:00 הגיעה אמה של ילדה לצהרון אך שם נודע לה כי היא כלל לא הגיעה. היא גילתה כי הילדה הושארה ברכב ההסעות במשך כשעתיים מאז שאספו אותה מגן הילדים בשעה 14:00. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה.

אירוע דקירה באלישמע 17 במאי 2017. ראובן קסטרו
הילדה פונתה במצב בינוני/ראובן קסטרו

"כשהגענו למקום ראינו את הילדה מחוץ לרכב כשהיא מזיעה וחמה למגע", סיפרו רפי שבע ונטלי בנט, פרמדיקים של מד"א שטיפלו בילדה. "אמרו לנו שהיא הייתה נעולה ברכב ההסעות כשעתיים ואותרה ע"י בן משפחה. העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה יציב תוך כדי טיפול רפואי שכלל קירור ומתן נוזלים".

לפני כחודשיים מת תינוק כבן חצי שנה מת לאחר שננעל ברכב סגור במודיעין עילית. הוא חולץ מהמכונית, תוך פעולות החייאה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נקבע מותו.

עוד בוואלה!

משרד המשפטים: על נתניהו היה להימנע מלטפל בנושאים המשפיעים על חבריו

לכתבה המלאה
בית חולים לניאדו, יוני 2019. אור רביד
בית החולים לניאדו/אור רביד

פרמדיק מד"א אורי גבריאל וחובש רפואת חירום במד"א שמואל מונק סיפרו כי "מדובר באירוע טראגי קשה. ראינו רכב עם דלתות פתוחות שמתוכו חולץ תינוק כבן חצי שנה לאחר ששהה ברכב סגור. אנשים במקום הכניסו את התינוק לתוך מבנה של בית כנסת סמוך והתחילו להעניק לו סיוע ראשוני. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני מכת חום. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ממושכות. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע במהירות ממשיך להיאבק על חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully