וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאו אהבה בלילה ונפרדו לשלום": גרסת החשודים באונס התיירת בכרתים

2.9.2019 / 15:29

בחקירתם טענו השניים שרק אחד מהם קיים יחסי מין עם הצעירה בת ה-19. עורכת הדין המייצגת את החשודים טענה כי בידיהם ראיות אובייקטיביות שיובילו לשחרורם. "מדובר בבחורים מכובדים, זה לא בני 17 שמחפשים עניין. אני מקווה שהטרגדיה הזאת תסתיים ויבינו שהכל עלילה מרושעת"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: תומר לוי

"הסיפור של הבחורים הוא עלילה וחסר תשתית", אמרה הבוקר (שני) עו"ד גליה ליבר גולן המייצגת את שני הישראלים שנעצרו אתמול בכרתים בחשד לאונס תיירת בת 19 מגרמניה. בחקירה טענו השניים, בני 29 ו-35, כי רק אחד מהם קיים יחסי מין עם הצעירה. "מדובר בבחורים מכובדים, זה לא ילדים בני 17 שמחפשים עניין. הם בעלי מקצוע שבסך הכול באו לחופש", תיארה עורכת הדין.

"מחר יתקיים דיון, יש לנו ראיות אובייקטיביות ואני מאוד מקווה שנצליח לגרום לבית המשפט לשחרר אותם", הוסיפה ליבר גולן. "אני מקווה שהטרגדיה הזאת מבחינתם תסתיים".

לדבריה, "הם מצאו אהבה בלילה ונפרדו בבוקר לשלום, זה מה שהיה בבוקר כנראה היא הייתה צריכה להסביר להורים שלה איפה הייתה בלילה ולא היה לה מה לומר. מחר אני טסה ליוון לדיון ונקווה שיקבלו את העדויות שיש לנו ויבינו שהכל עלילה מרושעת".

סי סייד ריזורט וספא. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
מלון בכרתים/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

התיירת הגרמנית הגישה תלונה במשטרה המקומית, ובחקירתה סיפרה כי פגשה את השניים לפני כן ולכן קיבלה את הצעתם ללכת לחדרם, ושם על פי החשד נאנסה. בית משפט באי האריך אתמול ביומיים את מעצר הישראלים, שדחו את החשדות נגדם. במקביל, המשטרה פשטה על בית המלון והמועדון בו בילו ואספה עדויות וצילומי אבטחה.

(עדכון ראשון: 8:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully