וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ישראלים נעצרו בכרתים בחשד לאונס תיירת מגרמניה בת 19

1.9.2019 / 20:56

שני הגברים בני 25 ו-35 נעצרו על ידי המשטרה היוונית בחשד כי אנסו את הצעירה בחדר בבית המלון שבו שהו ומעצרם הוארך ביומיים. השניים דחו את החשדות נגדם ובמקביל המשטרה פשטה על המלון והמועדון שבו בילו ואספה עדויות וצילומי אבטחה. משרד החוץ אישר את דבר מעצרם

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: תומר לוי

שני גברים ישראלים נעצרו היום (ראשון) באי כרתים ביוון בחשד לאונס של צעירה גרמנייה בת 19. משרד החוץ אישר את דבר המעצר והוסיף כי "לא נתייחס מעבר לכך מטעמי צנעת הפרט". לפי כלי התקשורת ביוון אחד מהעצורים הוא גבר בן 29 והשני בן 35, וכי האונס התרחש בחדר בבית מלון שבו שבו השניים.

התיירת הגרמנית שהגישה תלונה במשטרה ספרה לחוקרי המשטרה כי פגשה את השניים לפני כן ולכן קיבלה את הצעתם ללכת לחדרם, ושם על פי החשד, נאנסה. המשטרה עצרה את שני הישראליים ששכרו עורכי דין ודחו את החשדות נגדם. ואולם מעצרם הוארך ביומיים. במקביל, המשטרה פשטה על בית המלון והמועדון בו בילו ואספה עדויות וצילומי אבטחה.

סי סייד ריזורט וספא. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
ריזורט בכרתים/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

לפני כחודשיים נעמרו 12 צעירים ישראלים בחשד כי אנסו תיירת בריטית בת 19 במלון באיה נאפה שבקפריסין. עם זאת, ככל שהתקדמה החקירה, טענה המשטרה המקומית כי הצעירה בדתה את תלונת האונס נגד הנערים, אותם שיחררה במקביל. משפטה, בגין הטרדת הציבור ושיבוש מהלכי משפט, יחל ב-2 לאוקטובר, וצפוי להימשך חמישה ימים ברציפות. עד אז היא שוחררה בערבות ממעצר וישגיחו עליה אביה ומפקחים נוספים, במגורים זמניים שסודרו לה בניקוסיה.

(עדכון ראשון: 19:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully