וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן בחקירתו: "הרגשתי שאלוביץ' גרם לכך שלא אשאר שר התקשורת"

בחדשות 12 פורסמו עדויות מתוך חקירתו של השר לביטחון הפנים במסגרת תיק 4000, שבה טען כי תחושתו "התבססה על זה ששאול היה מידי פעם זורק כאילו איזה מילה על ההשפעה שלו". ארדן, שר התקשרות לשעבר, טען כי "הסברתי לנתניהו שמדובר בפתיחה של תחרות"

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: ליר שפיגלר

ב"חברת החדשות" נחשפו הערב (חמישי) חלקים מעדותו של גלעד ארדן, לשעבר שר התקשורת בפרשת תיק 4000 בזק-וואלה, שבו מתכוון היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעבירות שוחד. "יכול להיות שאמרתי לאנשים שאני מרגיש ששאול אלוביץ' גרם לזה שאני לא אשאר בתיק התקשורת", אמר ארדן בתשובה לשאלת החוקר בעניין, והוסיף כי "יכול להיות שהתבטאתי בפני אנשים שזאת התחושה שלי".

"אחרי התקופה של כחלון עם הסלולר חיפשתי איפה הדברים המשמעותיים ביותר בתחום התקשורת, שיכולים להביא לתחרות וזה היה ברור שבזק בכוח שלה, בתשואה השנתית שלה, במונופוליזם שלה, בכל זה, זה המקום המרכזי, שאפשר בו להביא להוזלת מחירים. אז החלטתי שאני מפעיל את כל היכולת הפוליטית שלי, היכולת הציבורית, כדי לדחוף את הרפורמה הזו. אין דבר שיותר האמנתי בו מאשר הרפורמה הזאת", אמר ארדן בעדותו.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן בטקס חילופי מפקדים במחוז צפון, 9 ביולי 2019. שלומי גבאי
"אין דבר שיותר האמנתי בו מאשר הרפורמה הזאת", ארדן/שלומי גבאי

ארדן העיד כי "שאול אלוביץ' נפגש איתי אפילו בבית שלי. אני לא רואה שום פסול בזה, שאנשים, שרואים עצמם כנפגעים מהחלטות שלי ישמיעו את עמדתם. אני חושב שזאת זכותם וזאת חובתי לשמור אותם אבל בהחלט הם (בזק) מאוד מאוד התנגדו לרפורמה".
חוקר: השם בזק עלה במפורש?

ארדן: "הסברתי לו שמדובר בפתיחה של תחרות התחושה שלי הייתה שבכו לו על התעריפים ואמרו לו שזה יביא להתמוטטות החברה הוא לא אמר לי שבכו לו אבל יש לי אינטליגנציה בסיסית. זכור לי במעומעם שעלה גם שיכול להיות שהתעריפים לא הגיוניים וזה יביא להתמוטטות החברה. השיחה הייתה לא יותר מארבע חמש דקות כשרק שנינו נמצאים בחדר".

חוקר: "שאול אלוביץ העלה אופציה שיהלך מעליך כי אתה פוגע בו בצורה לא פרופורציונלית?"

ארדן: "זכור לי במעומעם שהוא היה רומז כאילו יש לו קשר או שהוא יכול להגיע לשם".

חוקר: "שאתה אומר לשם מה כוונתך?"

ארדן: "לשכת ראש הממשלה"

חוקר: "ראש הממשלה?"

ארדן: "כן"

ארדן: "אי אפשר היה להבין שמשהו שעשיתי במשרד התקשורת לשאול אלוביץ' זה הגורם שאני לא נשארתי במשרד התקשורת נאמר לי שהבעיה היא פוליטית שלא אוכל להחזיק שני תיקים. התמרמרתי מאוד הלכתי לראש הממשלה אמרתי לו תחכה עם זה, תעצור הכל ואז הוחלט שאשאר עוד 14 ימים כדי לרצות אותי"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שאול אלוביץ בהארכת מעצר, מחוזי תל אביב, 27 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
ארדן הרגיש כי הוא גרם לזה שלא יישאר בתיק התקשורת, אלוביץ'/ראובן קסטרו

חוקר: הגיעו אליך ידיעות שיש לחצים על ראש הממשלה שלא להשאיר את תיק התקשורת אצלך?

ארדן: "לא אבל יכול להיות שאמרתי לאנשים שאני מרגיש ששאול אלוביץ גרם לזה שאני לא אשאר בתיק התקשורת יכול להיות שהתבטאתי בפני אנשים שזאת התחושה שלי"

חוקר: מאיפה הגיעה התחושה הזאת

ארדן: "סתם תחושה. אין לה ביסוס לתחושה הזאת"

חוקר: על מה התבססה התחושה?

"תעמולה שקרית שהולכת ומתגברת ככל שהבחירות מתקרבות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגב לדברים בחשבון הטוויטר שלו ואמר: "כל המדינה מבינה שערוץ 12 מגוייס למסע תעמולה שקרית נגד ראש הממשלה נתניהו שהולכת ומתגברת באופן מכוון ככל שהבחירות מתקרבות".

"אתמול נתפס גיא פלג בשקר כשהוא ערך עדות של פילבר ועד עכשיו לא התנצל כלפי ראש הממשלה. היום שוב בחרתם להשמיט באופן מגמתי ומסולף את עדותו של גלעד ארדן".

"הרי שר התקשורת ארדן בגיבוי מלא של ראש הממשלה שהביא רפורמות מרחיקות לכת לגבי בזק, והיה זה שר התקשורת נתניהו שיישם את הרפורמות הללו שעלו לאלוביץ' ולבזק מיליארדים רבים. העובדות עומדות בסתירה מוחלטת לשטיפת המוח השקרית והמרושעת שאתם עושים ערב ערב בשירות הפרקליטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully