וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוני ירה ברובה אוויר בכנס כחול לבן ברחובות; שניים נפצעו קל

שני פעילים של מפלגת כחול לבן נפצעו באורח קל לאחר שאלמוני ירה ברובה אוויר בסיומו של כנס בחירות ברחובות. שני חשודים תושבי העיר עוכבו לחקירה. מכחול לבן נמסר לאחר התקרית כי "לפעילים שלום". ח"כ לפיד שנכח בכנס: "לא יפחידו אותנו"

פתיחת מטה הבחירות של כחול לבן, רחובות 29.08.2019. ללא קרדיט, אתר רשמי
כנס הבחירות של כחול לבן ברחובות, היום/אתר רשמי, ללא קרדיט

שני פעילים של מפלגת כחול לבן נפצעו הערב (חמישי) באורח קל לאחר שאלמוני ירה ברובה אוויר בסיומו של כנס בחירות ברחובות. כוח משטרה שהגיע למקום הבחין בשני כדורי הפלסטיק שנורו והחלו בבדיקת נסיבות האירוע. שני תושבי העיר, בן 16 ובן 26, עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בתקרית.

מכחול לבן נמסר לאחר התקרית כי "לפעילים שלום מעבר לפציעות שטחיות. הוזמנה משטרה ומד"א למקום". ח"כ יאיר לפיד, מראשי המפלגה שנכח בכנס הגיב לאירוע ואמר כי "לא ירתיעו אותנו ולא יפחידו אותנו. נמשיך להיאבק על שינוי המדינה מול האלימות וההסתה".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש עיריית רחובות, אמר לאחר התקרית: "היה כנס פתיחת מטה, יאיר לפיד ועוד כמה חברי כנסת. כנראה ירו מרכב חולף לעברו, לא יודע אם רובה אוויר, ירו בשני חברה. פציעות קלות מאוד". בלום הוסיף, "בהתחלה לא הבנו מה קורה, זה קרה באחורי האירוע ואז התחילה היסטריה. אנחנו במשטרה, גנץ שינה את התוכניות בעקבות התקרית והוא בדרך למטה בעיר".

במגן דוד אדום ציינו כי לא התקבלו קריאות על אירוע כלשהו וצוותי מד"א לא הוזנקו למקום.

(עדכון ראשון: 21:31)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדור הפלסטיק שנורה לעבר הפעילים, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר לאחר התקרית: "מדובר באירוע חמור של ירי מרובה אוויר שפגע בשני אנשים. לא נטשטש את חומרת האירוע אבל נמתין לחקירת המשטרה ולממצאים. בכל מקרה - אי אפשר להתעלם מהמגמה, ראינו לפני כמה ימים אירוע שבו פעיל שלנו שהוא גם קרוב משפחה שלי הוכה. אנחנו שומעים על אנשים שמנבלים את הפה. ככה נראית תוצאה של הסתה".

"אני קורא לראש הממשלה לצאת בקולו ולהגיד שחייבים להפסיק מיד כל אלימות, כל התלהמות וכל פעולה שיכולה ליצור עימותים. יש לנו ויכוח פוליטי אבל אנחנו שייכים לאותה חברה ואותה מדינה. אנחנו מכירים מהעבר מה קרה כשמגמות כאלו החלו. לכן חייבים לעצור כל אלימות מילולית או פיסית ולדאוג שתהיה כאן מערכת בחירות אקטיבית, הוגנת ולא אלימה בשום אופן. נחכה לתוצאות החקירה המשטרתית כדי לא לקפוץ למסקנות. אנחנו נמשיך בדרכנו. שום דבר לא יעצור אותנו".

אלמוני ירה ברובה אוויר לעבר פעילי כחול לבן ברחובות, 29 אוגוסט 2019. אלעד גוטמן, עיבוד תמונה
כנס כחול לבן ברחובות, הערב/עיבוד תמונה, אלעד גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully