וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלת הצריף נפתחה והטיגריס הסתער: תיעוד תקיפת הפעוט הישראלי בתאילנד

סוכנויות הידיעות ודנה ירקצי

26.8.2019 / 18:22

בסרטון שפרסם הסאן הבריטי נראה בעל החיים כשהוא יוצא מחוץ לצריף בחוות החיות בקוסמוי ומסתער על הקהל. לפי הדיווח, סבו של בן השנתיים הוא שפתח את דלת הכלוב. אביו של הפעוט סיפר: "הנמר היה אמור להיות מנומנם ולא תוקפני. לא האמנו שאסון כזה יכול לקרות"

צילום: The Sun, עריכה: טל רזניק

"הסאן" הבריטי פרסם היום (שני) תיעוד בו נראה רגע תקיפת הפעוט הישראלי אור ברנס בן השנתיים על ידי טיגריס בתאילנד. בסרטון נראית דלת הצריף נפתחת ותוך שניות הסתער בעל החיים החוצה לעבר הקהל. המבקרים החלו להימלט מהמקום, וכעבור זמן קצר הוחזר הטיגריס אל הצריף. לטענת הסאן, היה זה סבו של הפעוט שפתח את דלת הצריף.

רפי ברנס, אביו של הפעוט, טען בריאיון לסאן כי "הנמר היה אמור להיות מנומנם, מעורפל ולא תוקפני". הוא סיפר כי התקרית עוררה בהלה רבה. "לא האמנו שאסון כזה יכול לקרות. לא היה אמבולנס במקום ולא ידענו לאן לפנו אותו. הרגשנו חסרי אונים", שחזר.

דודו של הילד, רפי בנבנישתי, אמר כי המשפחה יצאה לטיול רכיבה על פילים, כשבסיומו, הוביל אותם המדריך לכלוב בו שהה הטיגריס, כדי שיוכלו לצלם אותו. "חיכינו בדלת והיא הייתה סגורה עם וו. אף אחד לא ידע מה עומד מאחורי הדלת, ואחד האנשים פתח את הידית והטיגריס רץ לדלת ונמלט", סיפר. בנבנישתי הוסיף כי "היו צעקות. הטיגריס קפץ על אימא של אור, עבר בין רגליה וזינק אל הילד".

"הוא ננעל על פניו במשך ארבע או חמש שניות, ולא שחרר עד שאחד המקומיים בעט בראשו. כולם היו המומים", אמר הדוד, "חיפשנו מישהו שייקח אותנו לבית החולים, התחלנו לצרוח עד שמישהו עם רכב לקח אותו".

תיעוד תקיפת הילד ההישראלי שננשך בתאילנד על- ידי טיגריס. אתר רשמי
הסתער לעבר הקהל. צילום מתוך התיעוד/אתר רשמי

בנבנישתי סיפר כי בבית החולים נמצא כי הילד סבל מעצם לחי שבורה. "הנמר היה אמור להיות מסומם ומנומנם. אנשים אמורים להיכנס לשם רק אחרי שהוא אכל וישן - זה לא היה המקרה", אמר. "לכל מי שחוזר מתאילנד יש תמונות עם טיגריס - זה דבר רגיל לעשות".

התקרית התרחשה ביום חמישי האחרון, בזמן ביקור שערכה המשפחה מראשון לציון בחוות חיות בקוסמוי. הנמר בן השש הסתער על ברנס, שפונה במצב יציב לבית החולים המקומי "בנגקוק". מקונסוליית ישראל בתאילנד נמסר כי מצבו יציב. סבו של הילד התעלף בזמן שהותקף. עוד נמסר מהקונסוליה כי הם עומדים בקשר עם המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully