וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית הסתער לעבר רוכב אופניים - ונתפס עם המכנסיים למטה

27.8.2019 / 10:05

נהג מונית מלונדון התעמת עם רוכב האופניים שבעט ברכבו. זה לא נשאר חייב ויצא לעברו בריצה מהמונית, אלא שהכפתור במכנסיו כנראה לא היה סגור והתוצאה הייתה קורעת. צפו

נהג מונית תקף רוכב אופניים בלונדון/צילום מסך, טוויטר

ראינו כבר בישראל הרבה מאוד מריבות מיותרות על הכביש - ואפילו חווינו רצח נוראי בגלל ריב על חניה, אבל הדברים האלו קורים לא רק בישראל. נהג מונית זועם מלונדון נתפס במצלמה כשהוא בועט ברוכב אופניים שלפני כן בעט ברכב שלו. נהג המונית השמנמן לא ציפה שברגע הנקמה מכנסיו יפלו והוא "ייחשף במערומיו". הנהג התעשת במהרה, הרים את המכנסיים ורץ בחזרה למונית.

בסרטון שצילמה הנוסעת במונית ברחוב ניו בונד, ניתן לראות את הנהג ורוכב האופניים מחליפים ביניהם דברים בזמן שנהג המונית ממתין ברמזור האדום. רוכב האופניים שעטה מסיכה על פניו, האשים את נהג המונית שהוא נוהג בנתיב הלא נכון, העיף מכה בחלון ובעט פעמיים ברכבו.

הנוסעת, ג'ורג'י, שיתפה את הסרטון בטוויטר שלה וטענה ש"רוכב האופניים עקף את המונית, התלונן בפני הנהג ובפנינו, הכה בחלון שליד אמא שלי ובעט במונית". זה הרגיז את נהג המונית שיצא באמוק מהרכב, רץ לעבר רוכב האופניים בעט בו והפיל אותו על המדרכה. לא ברור אם נהג המונית רץ לרכבו מחשש לתגובה של הרוכב או בשל המבוכה מכך שמכנסיו נפלו לגמרי.

נהג מונית. צילום מסך
נתפס עם המכנסיים למטה. נהג המונית/צילום מסך

עוד בוואלה!

לתדהמת הקהל: אלמוני תקף באלימות זמר במהלך הופעה בלי שום סיבה נראית לעין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully