וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המולטי מיליונר שהפליק על ישבנן של דוגמניות מעורר סערה ברשת

21.8.2019 / 9:29

ג'יאנלוקה ואצ'י, 52, העלה לאינסטגרם סרטון שבו הוא מפליק לדוגמניות בביקיני ולאחר מכן רוקד עם אחת מהן על היאכטה הפרטית שלו. הסרטון זכה למיליוני צפיות, אך גרר תגובות קשות מאוד על היחס שלו כלפי נשים. ואצ'י הגיב בסרטון מביך במיוחד

המיליונר שהפליק על ישבנן של דוגמניות/אינסטגרם, gianlucavacchi

מיליונר איטלקי עורר זעם ברשתות החברתיות על יחסו לנשים. איש העסקים בדימוס, ג'יאנלוקה ואצ'י, העלה סרטון שלו רוקד ומפליק בישבנן של מספר דוגמניות בביקיני על היאכטה הפרטית שלו ולאחר מכן לוקח את אחת הדוגמניות לריקוד פרטי על הדק. הסרטון מסתיים כשהגבר המקועקע בן ה-52 מטפס על המדרגות וקופץ למים, בזמן שיתר הדוגמניות ממשיכות בריקוד.

ואצ'י. צילום מסך
לגיטימי או חוסר כבוד?/צילום מסך

הסרטון זכה לחמש וחצי מיליון צפיות באינסטגרם, כשחלק פרגנו ואחרים - בעיקר נשים - קטלו אותו. אחד מהצופים כתב לו: "סרטון נפלא וגם המוזיקה. אני לא יכול להפסיק לצפות בזה. עשית לי את היום". אחרים פחות פרגנו: "אתה מדבר על כבוד, אבל אין לך שום כבוד זה בטוח, בעיקר לא כלפי נשים. גם הן לא מכבדות את עצמן".

ואצ'י פרסם מאז סרטון תגובה בו הוא לבוש בביקיני ואלה הנשים שמפליקות לו בישבן. הוא כתב לצד הסרטון: "בחיים אנחנו יכולים להיות ולעשות מה שאנחנו רוצים וחושקים בו. רק תחייכו ותיהנו מהחיים".

עוד בוואלה!

"המיליונר הכי מגניב בעולם" הסתבך, ואף אחד לא מרחם עליו

לכתבה המלאה

סרטון התגובה:

הסרטון לא הצליח להרגיע את עוקביו. אחת כתבה לו: "זה לא משנה את העובדה שהפלקת על ישבנן על הנשים האלו כאילו הן חיות. זה לא בסדר. אולי הן לא רואות בזה פסול עכשיו, אבל הן יצטערו על זה כשהן יתבגרו ויהיו להן בנות משלהן". אחר הוסיף: "בכסף שלך אתה לא יכול לקנות כבוד וחינוך, שני דברים שאין לך מושג בהם. תהנה מלבייש נשים. פשוט דוחה".

אחרים יצאו להגנתו: "ואולי הבנות דווקא נהנות מזה? אולי הן רצו לקחת חלק בסרטון? ייתכן שזו בחירה שלהן והוא רק שיתף עם זה פעולה". אחר הוסיף: "הן לא נראות לי סובלות. הוא עבד כל השנים והרוויח את מה שיש לו. תמשיכו ליהנות מהחיים ואל תתנו לשליליות להשפיע עליכם".

ואצ'י. צילום מסך
עושה חיים. ג'אנלוקה ואצ'י/צילום מסך

לפני כשנתיים עלה ואצ'י לכותרות בזכות אורח החיים הראוותני שלו הכולל מסיבות, דוגמניות, יאכטות מהודרות, מטוסים פרטיים ועוד אינספור דברים מעוררי קנאה. אז גם פורסם כי אחת מהיאכטות שלו, כמה מהווילות המפוארות שלו והמניות שלו במועדון גולף עוקלו, זאת בשל חוב של 10.5 מיליון יורו. שנה לפני כן, סרטון שלו בקרב ריקודים עם אשתו דאז, ג'ורג'יה גבריאל, לצלילי השיר "לה מורדידיטה" של ריקי מרטין צבר יותר מ-14 מיליון צפיות באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully