וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזה נדיר: צונאמי של ברווזים חסם את התנועה בכביש בהודו

20.8.2019 / 1:08

הנהגים שנסעו על הכביש העמוס נדהמו לגלות נחשול ענק של ברווזים שחסם את התנועה. במקביל, בפלורידה נחשול ענק של סרטנים הסתער על התושבים

צונאמי של ברווזים גרמו לפקק בכביש ראשי בהודו/צילום מסך

זוכרים את סצנת עדר הגנואים בסרט "מלך האריות"? אז מקרה כזה - רק עם ברווזים - תועד בשבוע שעבר בכביש בהודו והפתיע את המקומיים. הנהגים שנסעו על הכביש העמוס באלאפוז'ה שבקראלה, דרום הודו, נתקלו לפתע בפקק בלתי צפוי הנגרם מצונאמי של ברווזים שהופיע לו משום מקום וחסם את התנועה.

בתיעוד האירוע, שנמשך כשתי דקות, ניתן לראות כיצד הברווזים נעים בהמוניהם בין המכוניות והקטנועים על הכביש הסואן, בזמן שהולכי רגל מנסים לפלס את דרכם מבלי לפגוע בהם. אחת הנשים, הלבושה בשמלה כתומה, השתמשה במקל כדי לסמן לברווזים את הדרך בעוד אחרים שרקו לעברם במטרה לכוונם למקום בטוח. הברווזים המשיכו מהכביש לשדה שם עצרו להתרענן באגם הסמוך - אך אלו היו כמה דקות מאוד מותחות ומסוכנות עבורם. האופנועים וה"טוק טוקים" המתינו בסבלנות והצליחו להמשיך לדרכם רק אחרי שהכביש התפנה.

צונאמי של ברווזים גרמו לפקק בכביש ראשי בהודו. צילום מסך
צונאמי של ברווזים בהודו/צילום מסך

עוברי האורח שהיו במקום טענו שהברווזים הועברו לשדה סמוך בידי חקלאי שלא ביצע את עבודתו כראוי. בעוד כמה מהנהגים איבדו את סבלנות, אחד מעוברי האורח במקום נשמע אומר: "תראו איך הברווזים מתאספים יחדיו. הם יותר מנומסים מאיתנו".

עוד בוואלה!

מבחיל: שישה עכברושים תועדו חוגגים בחנות כלבו ביפן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully