וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחיל: שישה עכברושים תועדו חוגגים בחנות כלבו ביפן

18.8.2019 / 9:48

תיעוד מצמרר מרשת חנויות גדולה בטוקיו הציג שישה עכברושים חוגגים סביב אריזות של אוכל מוכן. הרשת מיהרה לסגור את החנות ולנהל חקירה כדי למנוע אובדן לקוחות

עכברושים חוגגים בחנות כלבו ביפן/יוטיוב

סרטון מטריד שהפך לויראלי השבוע מציג שישה עכברושים רצים סביב אריזות של סושי ואוכל מוכן בחנות מכולת ביפן. לפי רשת הטלוויזיה הארצית NHK, הסרטון נצפה יותר מ-5 מיליון פעמים תוך פחות מיומיים. בקטע נראים המכרסמים מטפסים על המקררים וזוחלים מתחת למדפי המאפים בחנות FamilyMart בשיבויה שבטוקיו.

בתגובה מהירה החליטה הרשת לסגור את החנות והתנצלה על התיעוד ה"לא סניטרי" לדבריה, שגרם לתחושת אי נוחות אצל ציבור לקוחותיה. הרשת פרסמה התנצלות והחליטה שהחנות תישאר סגורה כל עוד החקירה בנושא מתנהלת. "אנחנו מתנצלים מעומק הלב שהצילומים הללו גרמו עבורכם לתחושת אי נוחות", נאמר בהצהרה מטעם הרשת, "אנחנו מתייחסים למקרה ברצינות הרבה יותר. החנות נסגרה ב-5 באוגוסט ומאז פתחנו בחקירה מתמשכת. אנחנו נוקטים בצעדים כמו הסרת המוצרים מהמדפים בהנחיית משרד הבריאות".

ההנהלה אף אמרה שתנקוט בצעדים מחמירים כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו. "בעתיד נמשיך לנקוט בצעדים כמו הדברה בתוך ומחוץ לחנות וחידוד הנהלים לעובדים. אנו נשקול חזרה לעבודה רק לאחר שנסיים את כל המטלות הנוגעות לחנות".

FamilyMart היא רשת חנויות הנוחות השנייה בגודלה ביפן עם יותר מ-14 אלף סניפים בכל המדינה.

עוד בוואלה!

מחריד: האם ג'וקים יכולים להעביר מחלות?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully