וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לביתו ממשמרת: רוכב אופנוע נהרג לאחר שהחליק בכביש בגליל

רס"מ מועאד גאנם מסג'ור, שוטר בתחנת צפת ובנו של פעיל מוכר בתנועה הציונית הדרוזית, נמצא במרחק של כ-50 מטרים מהאופנוע עליו רכב בכביש 85 סמוך לצומת חנניה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום. הלווייתו תתקיים בשעה 16:00 בכפרו

מועאד גאנם מסג׳ור, ההרוג בתאונה הלילה סמוך לצומת 7. אתר רשמי
נהרג בדרכו ממשמרת. מועד גאנם מסג'ור/אתר רשמי

רוכב אופנוע נהרג הלילה (חמישי) לאחר שהחליק בכביש 85 סמוך לצומת חנניה שבגליל. ההרוג, רס"מ מועאד גאנם מסג'ור, הוא שוטר בתחנת צפת בשנות ה-30 לחייו ובנו של פעיל מוכר בתנועה הציונית הדרוזית. בעת התאונה הוא היה בדרכו הביתה ממשמרת אחרונה באבטחת פסטיבל הכלייזמרים בעיר.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. בעדה הדרוזית נרשם אבל כבד בעקבות מותו של מסג'ור, שהלוויתו תתקיים בשעה 16:00 בכפרו.

המשטרה מסרה כי בכביש 85 אירעה תאונת דרכים עצמית בה נפגע רוכב אופנוע. "שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ובוחני תאונות דרכים בדרכם לזירה כדי לאסוף הממצאים בזירת התאונה".

תאונת דרכים ברחוב יצחק בן צבי ברמלה. זק"א
תאונת דרכים ברחוב יצחק בן צבי ברמלה/זק"א

חובש רפואת חרום במד"א, ג'אווד קטיש, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש אופנוע ובמרחק של כ-50 מטר שכב צעיר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בתאונה נוספת שאירעה היום, הולך רגל כבן 80 נהרג מפגיעת משאית ברחוב דולינסקי ברחובות. הוא נפצע אנוש ופונה לבית החולים קפלן שבעיר, שם נקבע מותו, במקביל לפתיחת החקירה לבירור נסיבות התאונה.

(צילום: 2:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully