וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן הדוגמנים ניר סנדלר הואשם בביצוע מעשי סדום בקטינים

11.8.2019 / 12:42

כתב האישום הוגש נגד הסוכן בן ה-41, והוא כולל עבירות שביצע נגד שמונה גברים, בהם קטינים. בין היתר, הוא טען כי המעשים הם חלק מההדרכה והמיומנויות, אותן הוא מקנה להם כלקוחותיו, לשם קידומם המקצועי

ניר סנדלר. ערוץ 12, החדשות
ניצל את לקוחותיו. ניר סנדלר/החדשות, ערוץ 12

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד סוכן הדוגמנים ניר סנדלר בגין עבירות מין בשמונה גברים, בהם קטינים. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בעיר נגד סנדלר, בן 41 ממושב זיתן, והוא נאשם בשמונה עבירות מין, הכוללות מעשי סדום ומעשים מגונים. הוא נעצר בתחילת החודש.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין ספי ברא"ז-יונג, סנדלר הוא הבעלים ומנהלה של סוכנות ניהול אישי לדוגמנות וטלנטים "Passion management", העוסקת בייצוג דוגמנים ושחקנים. במסגרת ההתקשרות שבין הסוכנות לבין הלקוחות, הוא היה אחראי על ניהולם וקידומם המקצועי, כשבתוך כך היה עליו לספק להם הצעות עבודה בתחום הדוגמנות והמשחק.

הוא נאשם כי במועדים שונים, בביתו, במושב זיתן, ובמשרדי הסוכנות בתל אביב, בשנים 2013, 2016 והשנה, הוא ביצע עבירות מין בשמונה מלקחותיו. לפי כתב האישום, סנדלר השיג את הסכמתם של המתלוננים לביצוע העבירות כאמר להם שהמעשים הם חלק מההדרכה והמיומנויות, שאותן הוא מקנה להם כלקוחותיו לשם קידומם המקצועי.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד ברא"ז-יונג כי ממעשיו של סנדלר נשקפת סכנה לציבור, וקיים חשש שאם ישוחרר, הוא ינסה להשפיע על המתלוננים נגדו. זאת, נכתב, "לאור מעמדו של המשיב בעולם הדוגמנות, התנהלותו הסדרתית, תוך שימוש בטענות כזב מתוחכמות בפני המתלוננים על מנת לרכוש את אמונם ותוך ניצול יחסי התלות והעבודה הקיימים ביניהם". עוד נכתב כי "חשש זה מתעצם גם לאור יכולותיו להתל במתלוננים אשר ראו בו כמנטור בעל השפעה רבה, ועל כן קיים חשש כי שחרורו ישפיע על המתלוננים אשר כולם אמורים להעיד במשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully