וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט ישראלי ענק: חברת קליקסופטוור תירכש ב-1.35 מיליארד דולר

חברת התוכנה הישראלית תירכש על ידי ענקית התוכנה האמריקנית סיילספורס, שצפויה להשלים את הרכישה באוקטובר, בכפוף לקבלת אישורים מרשויות ההגבלים העסקיים בשתי המדינות. קליקסופטוור תעצים את היכולות המתקדמות של ענן השירות בחברה ותאפשר מתן שירות מחובר וחכם עוד יותר

הגנת סייבר. ShutterStock
הגנת סייבר/ShutterStock

ענקית התוכנה האמריקנית סיילספורס הודיעה הלילה (חמישי) כי היא חתמה על הסכם לרכישת חברת התוכנה הישראלית ClickSoftware ב-1.35 מיליארד דולר. סיילספורס צפויה להשלים את הרכישה באוקטובר השנה, בכפוף לקבלת אישורים מרשויות ההגבלים העסקיים בארצות הברית ובישראל.

חברת ClickSoftware מאפשרת לחברות לנהל את משימות השירות בזמן אמת, על בסיס נתוני ניידות זמינות ומיקום וכן לבצע אופטימיזציה של שרשרת השירות בכל מקום. פלטפורמת ענן השירות של סיילספורס, מאפשר יכולות מתקדמות של שילוח וניהול כוח האדם בשטח, ביצוע משימות מרחוק וחיבור של כוח עבודה נייד בפלטפורמה מרכזית אחת, המופעלת באמצעות טנכולוגיית IoT.

ביל פטרסון, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל ענן השירות של סיילספורס, אמר: "יותר ויותר חברות מתחומים שונים בתעשייה שמות דגש על מתן שירות יוצא מן הכלל בשטח, כאשר יותר מ- 70 אחוז ממנהלי שירות הלקוחות משקיעים בשדרוג כוח האדם הנייד שלהם. הרכישה שלנו של ClickSoftware לא רק תאיץ את הצמיחה של ענן השירות שלנו, היא תביא עמה ערך נוסף של חדשנות אל תוך פלטפורמת Field Service Lightning ותספק מענה טוב עוד יותר לצרכי הלקוחות שלנו. אנו מברכים את צוות ClickSoftware על הצטרפותם לסיילספורס".

מארק קאטיני, מנכ"ל ClickSoftware אמר: "המשימה שלנו הייתה ברורה מההתחלה - להיות החברה המובילה בעולם בניהול שרשרת השרות בשטח ולהעניק ערך משמעותי ללקוחות שלנו. ההצטרפות לסיילספורס מעניקה לנו הזדמנות אדירה להאיץ חזון זה. כחלק מסיילספורס נוכל לפתח טכנולוגיה חדשנית מהר יותר, ולאפשר ללקוחות המשותפים שלנו לספק ללקוחותיהם חוויית שירות טובה ואיכותית עוד יותר. עבורנו, זוהי אבן דרך משמעותית, שתאפשר לנו ליצור ערך מוסף חדש ללקוחותינו כחברה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully