וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פתחה בחקירה עקב הטרדות חוזרות כלפי היועמ"ש

7.8.2019 / 15:51

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בלפחות שני מטרידים שנהגו לשלוח ליועמ"ש כמות רבה של הודעות טקסט. חוקרי המשטרה בודקים את הרקע להטרדות. בתחילת השנה השחיתו אלמונים את קברו של אביו של מנדלבליט

ללא קרדיט

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי פתחה בחקירה בעקבות הטרדות חוזרות ונשנות בימים האחרונים כלפי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. מחקירה ראשונית עולה כי לפחות שני מטרידים ששלחו הודעות טקסט ליועמ"ש נחקרו.

בחודש ינואר השנה נחקרו שני פעילי שמאל , אורן סימון ופעיל נוסף, ביחידת בלהב 433, בחשד למעורבות בהשחתת קבר אביו של מנדלבליט. השניים שוחררו כעבור כמה שעות לביתם והמשטרה החרימה את הטלפונים שלהם. פעיל מחאת פתח תקווה סימון הכחיש בפני החוקרים את מעורבותו במעשה.

מנדלבליט עלה לקבר אמו ביום השנה למותה, ושם הופתע לגלות כי אלמונים השחיתו את המצבה של אביו. במשרד המשפטים אישרו כי מנדלבליט דיווח למשטרה באותו היום על חבלה מכוונת שהתגלתה במצבת אביו. "יובהר כי המצבה נותרה שלמה, אך יש עליה סימני השחתה שנוצרו ככל הנראה תוך שימוש בכלי כלשהו במטרה לגרום נזק לכיתוב שעל המצבה. ליועץ המשפטי לממשלה לא ידוע מה הרקע לאירוע", נמסר.

.

אביחי מ?נדלבליט קצין משטרה בדרגת ניצב המכהן כמפקד יחידת להב 433 במהלך טקס הפרידה שנערך עבור מני יצחקי בבית שמש 6 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
מנדלבליט/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully