וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברק היה אורח קבוע בבניין של אחיו של אפשטיין בניו יורק

ב"דיילי ביסט" פורסם כי ביקוריו התכופים של מועמד "המחנה הדמוקרטי" היו סוד גלוי בבניין בשכונת אפר איסט סייד. חלקם העידו שזיהו אותו בלובי בעצמם ואחרים הבחינו באבטחה המלווה את ראש הממשלה לשעבר. ברק: "לא מתייחס לשאלות, תגובתי תהפוך לספין"

הקלטה: רשת ב', סטילס, ראובן קסטרו, עריכה: ניר חן

מועמד "המחנה הדמוקרטי" אהוד ברק נהג לבקר בקביעות בבניין הנמצא בבעלות אחיו של המיליארדר ג'פרי אפשטיין - כך דווח הלילה (שלישי) באתר ה"דיילי ביסט" האמריקני. על פי הדיווח, ביקוריו של ראש הממשלה לשעבר היה סוד גלוי בקרב בניין מס' 301 ברחוב 66, ניו יורק, הנמצא בבעלותו של מארק אפשטיין. הדיירים, שהעידו שראו שאותו בבניין פעמים רבות בשנים האחרונות, סיפרו כי הם תמיד ידעו שברק נוכח לפי המכוניות המהבהבות החונות בחוץ והמאבטחים שנמצאו בלובי.

כשנשאל על שהותו בבניין, השיב ברק ל"דיילי ביסט" כי "למרות העובדה שלא עשיתי שום דבר רע, ושאין אפילו את החשד הקלוש ביותר נגדי, אני לא הולך להתייחס לשאלות בגלל שבאווירה הפוליטית הנוכחית בישראל, עצם התגובה שלי לשאלה תהפוך לספין במשחק הפוליטי". הוא הוסיף כי "כראש ממשלה לשעבר אני מלווה בשומרים לכל מקום שאליו אני הולך".

אהוד ברק במסע"ת - ישראל דמוקרטית ומרצ בעבקבות איחוד המפלגות, בית העיתונאים, תל אביב, 25 ביולי 2019. ראובן קסטרו
"מלווה בשומרים לכל מקום שאליו אני הולך". ברק/ראובן קסטרו

שאלת קשריו של ברק לג'פרי אפשטיין עלתה לכותרות בעקבות התשלום שקיבל מקרן וקסנר ופרשת הפדופיליה שבמסגרתה הואשם המיליארדר היהודי בעבירות מין וסחר בקטינות. בנוסף לכך, ב"הארץ" פורסם כי ברק הקים שותפות שהשקיעה בחברה שפתיחה שירות למוקדי חירום, ואפשטיין מימן חלק ניכר מההשקעה ובכך הפך לשותף במיזם העסקי.

ב"דיילי מייל" פורסמו תמונותיו של ברק מחוץ לביתו של אפשטיין כשפניו מכוסות, ובתגובה תקף ראש הממשלה לשעבר וטען שהרמיזות נגדו הן "מעשה נבלה, עלילת דם שקרית ללא בסיס". הוא אף שלח לעיתון הבריטי מכתב התראה לפני תביעה ודרשו להסיר את הכתבה ולפרסם הבהרה והתנצלות.

עוד בוואלה!

עונת המלפפונים העגולים: סרטון לפיד חשף את הסדקים המוכרים בכחול לבן

לכתבה המלאה
המיליארדר היהודי, ג'פרי אפשטיין, הואשם בביהמ"ש בניו יורק בעבירות
סחר בבני אדם, בהן ניהול "רשת ענפה" של סרסור בקטינות עבור מין. רויטרס
אישומים בפדופיליה וקשרים עסקיים עם ברק. אפשטיין/רויטרס

בדיווח החדש של ה"דיילי ביסט", הדיירים בבניין אחיו של אפשטיין תיארו את ברק כאורח קבוע בבניין בן 16 הקומות שבשכונת אפר איסט סייד. אחת מהם אמרה שהיא ראתה אותו בלובי וזיהתה אותו, בעוד שאחר אחר זוכר ששוער הבניין או אחד הדיירים האחרים זיהו אותו. חמישה דיירים נוספים, בהווה ובעבר, טוענים שלא ראו את ברק עצמו, אך הבחינו באבטחה סביב לבניין פעמים רבות - אחת מהן טוענת שמדובר ביותר מ-12 פעמים. אחד מהדיריים זוכר מפגש במעלית עם מאבטח דובר עברית ואחת נוספת מעידה שאדם הוצב באופן קבוע מחוץ לדירה בקומה 11.

"כשהוא לא היה בדירה, השומרים היו מבלים בלובי כאילו הוא היה הסלון שלהם", אמר אחד הדיירים. "הם היו מתפרסים, שמים את כל החרא שלהם על הספות ולפעמים אכלו על השולחן ששם".

רוב היחידות בבניין מס' 301 נמצאות בבעלות "נכסי אוסה", חברת הנדל"ן של מארק אפשטיין. בעבר הודה האחרון כי הוא השכיר בבניין דירות לשימושו האישי של ג'פרי אפשטיין, אך הבהיר כי אחיו הגדול לא מחזיק בבעלותו דירות בו. כשכתב ה"דיילי ביסט" ביקש תגובה נוספת, ניתק מארק את הטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully