וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לסרסור בילדה בצימר בצפון: אמה שוחררה למעצר בית; קטין נעצר

5.8.2019 / 13:50

בית המשפט הורה לשחרר את האם ואת דודתה למעצר בית למשך עשרה ימים. נער נוסף נעצר בחשד למעורבות בפרשה ומעצרו הוארך עד ליום רביעי. מעצרו של צעיר מכפר בגליל התחתון החשוד כלקוח הוארך, בעוד שחשוד נוסף שוחרר ממעצר

עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בנצרת שחרר היום (שני) למעצר בית את אמה של הילדה בת ה-12 שנחקרה בחשד שסרסרה בבתה וכן את דודתה בת ה-40. לאחר חקירת החשד כי האם עסקה בזנות וסרסרה בבתה בתוך מתחם צימרים בצפון, נעצר אתמול נער נוסף ומעצרו הוארך עד ליום רביעי.

נוסף על כך, אתמול בית המשפט האריך עד מחר את מעצרם של שלושה גברים נוספים, בהם בעל הצימר בן 63 וגבר בן 70 שנתפס עם הילדה בחדר בצימר שממנו חולצה על ידי המשטרה. גם מעצרו של צעיר בן 21 מכפר בגליל התחתון שנחשד בעבירות מין במסגרת הפרשה הוארך עד ליום חמישי, בעוד שצעיר נוסף בן 19 שוחרר לביתו. הדיונים התקיימו בדלתיים סגורות בשל גילה של הילדה.

הצימר בו שהתה ילדה בת 12 עם גבר בן 70, 25 ביולי 2019. אלי אשכנזי, אתר רשמי
הצימר שבתוכו התרחשו עבירות המין על פי החשד/אתר רשמי, אלי אשכנזי

הפרשה נחשפה בתום חקירה סמויה של המשטרה. הכוחות חילצו באותו יום לפנות בוקר את הילדה מצימר בצפון שבו שהתה עם הגבר בן ה-70. באותה פשיטה הם עצרו גם כאמור את אמה, דודתה ובעל מתחם הצימרים. הילדה הוחזרה באמצעות משרד הרווחה למעון שבו היא שוהה.

לפני שנתיים התגלתה פרשה דומה בישוב נווה עובד בצפון. המשטרה פשטה על מתחם צימרים ביישוב בעקבות המידע שקיבלה, לצד גורמי מס הכנסה וזרועות אכיפה נוספות. החשד שעלה היה כי במקום פועל בית בושת שניצל צעירות תוך כדי העלמת מסים, שינוי ייעוד המבנה והקמת מבנים באופן בלתי חוקי. במהלך הפעילות נתפסו שלוש צעירות, שתיים מהן בנות 18 ואחת קטינה חוסה, שניסו להימלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully