וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אסון במשפחת קנדי: נכדתו של בובי מתה ממנת יתר באחוזת המשפחה

סירשה קנדי היל בת ה-22 פונתה מבית סבתה במסצ'וסטס לבית החולים, שם נקבע מותה, ככל הנראה אחרי מנת יתר. היא נאבקה בעבר במחלה נפשית. "העולם פחות יפה היום", ספדה לה את'ל קנדי, שבעלה בובי נרצח חמש שנים אחרי אחיו, הנשיא ג'ון קנדי

ויזאוליה מתוך ארכיון המדינה האמריקני, עריכה: ניב מעוז ושמרית גולדשטיין

אחת מנכדותיו של רוברט קנדי מתה באחוזה המשפחתית, ככל הנראה בעקבות מנת יתר - כך דיווח היום (שישי) ניו יורק טיימס. סירשה קנדי היל, בת ה-22 הייתה באחוזה שבהיאנס פורט, מסצ'וסטס, ביתה של סבתה, אתל קנדי בת ה-91, כששירותי ההצלה נקראו להגיע למקום. לפי בני משפחה וחברים, היא פונתה לבית חולים בעיר, שם נקבע מותה.

משפחת קנדי, שחוותה טרגדיות רבות, מסרה בהודעה רשמית על מותה כי "לבנו מתנפץ בעקבות אובדנה של סירשה האהובה שלנו. חייה היו מלאים בתקווה, בהבטחה ובאהבה". סבתה ספדה לה: "העולם פחות יפה היום". לשכת התביעה המחוזית אישרה כי התרחש מקרה מוות באדמת האחוזה, אבל לא פירטה את זהות הקורבן ומסרה כי היא פתחה בחקירה.

סירשה קנדי, נכדתו של רוברט. אתר רשמי
"לבנו מתנפץ בעקבות אובדנה". סירשה קנדי/אתר רשמי

העיתון ציטט שני אנשים עלומי שם, שתוארו כקרובי משפחה, שאמרו כי היל ככל הנראה מתה בעקבות מנת יתר. היא למדה תקשורת בבוסטון קולג' והייתה סגנית נשיאת "הסטודנטים הדמוקרטים", ולפי ניו יורק טיימס, היא כתבה בעבר על מאבקה במחלה נפשית בעת שלמדה בבית ספר פרטי ב-2016.

היא הייתה הילדה היחידה של פול מייקל היל ושל קורטני קנדי היל, הבת החמישית מתוך 11 של את'ל ורוברט קנדי. בובי נרצח בלוס אנג'לס ב-1968 בזמן שהיה סנאטור מטעם מדינת ניו יורק וניצח בפריימריז של המפלגה בקליפורניה לקראת הבחירות לנשיאות. אחיו הבוגר, הנשיא ג'ון קנדי, נרצח חמש שנים לפניו בדאלאס.

בכך לא תמו האסונות באחת השושלות הפוליטיות המפורסמות ביותר בארצות הברית. שניים מילדיהם של רוברט ואתל מתו בגיל צעיר - דייוויד ממנת יתר כשהיה בן 28, ב-1984, ומייקל, בגיל 39 ב-1997. בנוסף לכך, ג'ון קנדי ג'וניור, בנו של הנשיא לשעבר, נהרג עם אשתו ועם גיסתו כשהמטוס שהוא טס בו התרסק לא הרחק מאחוזת המשפחה.

מותה של היל קרה כמה שבועות אחרי יום השנה ה-50 לפרשת צ'פקווידיק, שבה היה מעורב טד קנדי, האח הצעיר של בובי. במהלכה, הוא צנח מגשר עם מכוניתו באי הקטן צ'פקווידיק, כשהוא נותר בחיים אך הנוסעת שלו מרי ג'ו קופקני טבעה למוות. הנסיבות המסתוריות סביב התאונה ריסקו למעשה את שאיפותיו של טד לרצוץ לנשיאות.

עוד בוואלה!

טבילת האש של יורש העצר: הנצר למשפחת קנדי שייתן תשובה לטראמפ

לכתבה המלאה
רוברט קנדי. -, אתר רשמי
נרצח אחרי שזכה בפריימריז בקליפורניה. בובי קנדי/אתר רשמי, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully