וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאבנר נתניהו התלונן: הפעיל החברתי ברק כהן עוכב לחקירה

31.7.2019 / 18:42

כהן, מוביל מחאת "באים לבנקאים", תיעד את עצמו לפני כשבוע כשהוא עומד מאחורי בנו של ראש הממשלה ובת זוגו במסעדה בתל אביב וקורא לעברם קריאות שונות. לאחר שנתניהו הגיש נגדו תלונה בגין איומים והטרדה, הוא עוכב על ידי משטרת תל אביב

צילום: עמוד הפייסבוק של ברק כהן

הפעיל החברתי ברק כהן עוכב היום (רביעי) לחקירה על ידי משטרת לב תל אביב לצורך גביית עדות, זאת בעקבות תלונה שהגיש נגדו אבנר נתניהו בגין איומים והטרדה.

כהן תיעד את עצמו לפני כשבוע כשהוא עומד מאחורי בנו של ראש הממשלה ובת זוגו במסעדה ברחוב אבן גבירול בתל אביב וקורא לעברם קריאות שונות. בעקבות האירוע הגיש אבנר נתניהו תלונה במשטרה ביום ראשון האחרון. כהן צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו כי "לידיעת הקורא ביבי חלש. שוחד, מרמה והפרת אמונים הן עבירות פליליות חמורות. להפגין נגד מי שמבצע אותן זאת אזרחות ראויה. אפס קטן ופחדן".

דיון המשך - עדותה של הגב' רקפת רוסק-עמינח, במשפט "באים לבנקאים", שלום ת"א, 20 בדצמבר 2018
(פול YNETׂ). מוטי קמחי, אתר רשמי
ברק כהן במשפט "באים לבנקאים", דצמבר 2018/אתר רשמי, מוטי קמחי

כהן הוא פעיל חברתי מוכר ומוביל מחאת "באים לבנקאים", והוא פרסם בעבר סרטונים דומים בהם הטיח אמירות שונות בפני אישים שונים. לפני כחודשיים נחתם הסכם טיעון בפרשת "באים לבנקאים", במסגרתו בוטלו מרבית האישומים נגד פעילי המחאה בעוד נגד כהן, משה מנקין ואיליה מרשק יורשעו בפגיעה בפרטיותה של מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק עמינח. ההסכם לא כולל הסכמה לעניין העונש, והוא ייקבע על ידי בית המשפט. עם זאת, הוסכם כי לשלושה יוצא צו הרחקה מביתה של רוסק עמינח למשך שנה.

האירועים שבגינם יורשעו השלושה הם חלוקת כרזות ליד בית הספר בו למדה בתה של רוסק עמינח, בהן נכתב כי "ד' לא אשמה שאמא פושעת", וכן אירוע בו התקשר כהן לאמה של רוסק עמינח ולגיסה. בפרקליטות הסבירו כי החשיבות בהסדר הטיעון, מבחינתם, היא ההודאה של הנאשמים ולקיחת האחריות על כך שהטרדת קטינים וקרובי משפחה של נושאי משרה ציבורית היא עבירה פלילית ולא מחאה לגיטימית.

עוד בוואלה!

מול רחפני נפץ ונ"ט מדויק: אוגדת עזה נערכת למערכה רחבה מול חמאס

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבנר נתניהו לצד הוריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully