וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא לטיול על הגשר ולא חזר: מה גרם למותו של אחד מעשירי הודו?

וי ג'י סידהרתא, בעלי רשת בתי קפה גדולה במדינה, שלח מכתב לבעלי האחזקות בחברה שלו והביע את צערו על "שאכזב אותם" לאור הקשיים הכלכליים שאליהם נקלע. הוא יצא מהמכונית שלו, ובתום חיפושים נרחבים גופתו נמצאה לגדות נהר

צילום: מתוך הטוויטר של India Today, עריכה: תומר לוי

המשטרה בהודו אמרה יום (רביעי) כי היא מצאה את גופתו של אחד האנשים העשירים ביותר במדינה, שלפי החשש ייתכן ששם קץ לחייו. וי ג'י סידהרתא, שבבעלותו רשת בתי הקפה "קפה קופי דיי" נראה לאחרונה ביום שני בלילה, כשהוא הולך על גשר במדינת קרנאטקה שבדרום הודו. נהגו ניגש למשטרה אחרי שהוא לא שב ואז החל מבצע חיפושים נרחב אחריו שבסיומו מצא אחד הדייגים שסייע את הגופה. המשטרה אמרה כי גופתו נשלחה לבדיקות כדי לוודא את סיבת המוות.

צוללנים של המשטרה, בסיוע דייגים מקומיים, מחפשים בנהר נת'ראוות'י שליד העיר מנגלורו, בזמן שפוליטיקאים בכירים במדינה נהרו לביתו של הטייקון שהקים את הרשת שלו ב-1996, והפך במהרה לאחד מסוחרי הקפה הגדולים ביותר בעולם. הוא גם מחזיק במטע הקפה הגדול ביותר באסיה. משפחתו נמצאת בעסקי הקפה במשך 130 שנה.

לרשת יש יותר מ-1,700 סניפים, רובם בהודו, אבל גם במלזיה, מצרים, צ'כיה ואוסטריה. לשם השוואה, לרשת הקפה האמריקנית "סטארבקס", לצורך השוואה, יש רק 150 סניפים בהודו.

הודו: חשש כבד לגורלו של ו.ג. סידהרת'ה, בעלי תאגיד הקפה Café Coffee Day,
שנראה לאחרונה על גשר במדינת קרנטקה הדרומית ומאז נעלמו עקבותיו. רויטרס
סיפר למשפחתו שהוא יוצא לאתר נופש. סידהרתא/רויטרס

סידהרתא נשוי למלביקה הגדה, בתו של שר החוץ לשעבר וראש ממשלת המדינה אס אם קרישנה, מה שהפך אותו לאחד הטייקונים החזקים ביותר בהודו. עם זאת, האימפריה שלו הייתה נתונה ללחץ אחרי שרשויות המס פשטו על משרדי החברה שלו בכמה ערים ב-2017. לפי הדיווחים, לאחרונה הוא היה במגעים עם תאגיד קוקה קולה על מכירת חלק גדול מהמניות בעסקיו.

כמה כלי תקשורת פרסמו מכתב ששלח ביום שני לבעלי המניות, שבו כתב: "אני מצטער מאוד על שאכזבתי את כל מי ששם את מבטחו בי. נלחמתי זמן רב, אבל היום ויתרתי משום שאני לא יכול לעמוד בפני לחץ נוסף מצד אחד משותפיי הפרטיים המאלץ אותי לקנות בחזרה מניות".

סידהרתא, בן 60, אמר למשפחתו כי הוא יוצא לאתר הנופש סקלשפור. עם זאת, המשטרה אמרה כי הוא ביקש מהנהג שלו לנסוע למנגלורו במקום זאת, שם הוא עצר ליד הגשר כשסידהרתא יצא מהמכונית ודיבר בטלפון הסלולרי שלו.

עוד בוואלה!

הצלחה היסטורית למאמצי השימור: מספר הטיגריסים בהודו זינק ב-30%

לכתבה המלאה
סניף של רשת קפה קופי דיי, בנגלור, הודו, 31 ביולי 2019. AP
1,700 סניפים ברחבי העולם. סניף של הרשת בבנגלור/AP
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully