וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על מעצר עריק: מאות חרדים מפגינים בירושלים

שבעה מפגינים נעצרו כשניסו להפר את הסדר הציבורי במחאות בבירה. במוקד ההפגנה בצומת הרחובות יחזקאל-צפניה פיזרו השוטרים את המוחים ופתחו את הציר לתנועה. כוחות נמצאים בכיכר השבת, ופועלים לזרימת התנועה

קרדיט: מחאות החרדים הקיצוניים

מאות חרדים מפגינים הערב (רביעי) בכיכר השבת שבשכונת מאה שערים בירושלים במחאה על מעצרו של עריק. בין המפגינים לכוחות המשטרה פרצו מהומות ועימותים אלימים. המפגינים זורקים חפצים לעבר כוחות המשטרה, חוסמים צירים מרכזיים וגורמים נזק לרכוש ציבורי. המשטרה עצרה שבעה מהמוחים בגין הפרת הסדר הציבורי.

המחאה המתקיימת מזה היום השני על ידי "העדה החרדית" במחאה על מעצרו של עריק חרדי. ציר יחזקאל-צפניה היה חסום אחר הצהריים כמעט שלוש שעות ונפתח לתנועה לאחר שהשוטרים פיזרו את המפגינים מהמקום.

מוקדם יותר החודש, כאלפיים איש מהזרם החרדי-קיצוני הפגינו ברחוב יפו בירושלים וחסמו צירים מרכזיים, בהם צומת יפו-שרי בכניסה לעיר, ואת תנועת הרכבת הקלה. נרשמו עימותים בין המפגינים לכוחות המשטרה, בהם נעצרו 22 חשודים בהפרות סדר. המחאה ברקע מעצרו של עריק חרדי שלא הסדיר את מעמדו מול צה"ל. העריק, דניאל כיטוב, בן של חבר מועצת העיר בית שמש המזוהה עם הזרם ולומד בישיבת "מאירת שמועה" באשדוד. בעקבות הוראות הרבנים של הפלג הירושלמי להתפזר, ההפגנה הסתיימה.

(עדכון ראשון: 21:27)

הפגנת חרדים בירושלים 24 ביוני 2019. ישי ירושלמי, אתר רשמי
המחאה בירושלים, היום/אתר רשמי, ישי ירושלמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully