וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בערד: פעוט בן שנה וחצי נחנק למוות בזמן משחק מחבואים

23.7.2019 / 18:28

הפעוט ככל הנראה נכנס לארון המצעים במהלך משחק מחבואים, ונחנק. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי כשהוא מחוסר הכרה, וקבע את מותו בתום פעולות החייאה. כוחות משטרה הגיעו לבית ופתחו בחקירת נסיבות המוות

אמבולנס מחוץ לביתו של פעוט בן שנה וחצי שמת בערד, 23 ביולי 2019. זק"א
אמבולנס מחוץ לביתו של הפעוט, ערד/זק"א

פעוט נחנק למוות בערד - כל הפרטים

  • פעוט כבן שנה וחצי מת בביתו בערד
  • הפעוט ככל הנראה התחבא בארון ונחנק
  • צוות מד"א הגיע למקום וקבע את מותו
  • המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות

פעוט כבן שנה וחצי מת היום (שלישי) בבית בערד. מפרטים ראשונים עולה כי הפעוט ככל הנראה נכנס לארון המצעים במהלך משחק מחבואים ונחנק. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות מותו.

מחקירה ראשונית של הגורמי שהגיעו לשטח עולה כי הילד שיחק בחדרו ואימו שהתה בחדר אחר. הוא נכנס אל ארון המצעים בבית ונחנק כנראה מאחת מהשמיכות שהייתה במקום. על פי החקירה הראשונית אין חשד לפלילים.

פרמדיק מד"א בוריס מנטו סיפר כי "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות וכאשר זיהינו שהפעוט ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

הפעוט מאלק חמזה אסעד שנחנק למוות מענב בכפר כיסרא. באדיבות המשפחה
נחנק למוות מענב בתחילת החודש. מאלק חמזה אסעד/באדיבות המשפחה

לפני כשבועיים מאלק חמזה אסעד, פעוט בן שלוש תושב הכפר כיסרא שבגליל המערבי, מת לאחר שנחנק מאכילת ענב. הוא הובא למרפאה מקומית, ובהמשך חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש. עם הגעת הפעוט לבית החולים הוא הוכנס לחדר ההלם ושם המשיך הצוות הרפואי בתהליך ההחייאה, בסיומו נאלצו לקבוע את מותו.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר זאב סוניס, אמר כי "הפעוט הגיע למרכז הרפואי לאחר פעולות החייאה ממושכות שהחלו בשטח, ללא דופק ונשימה, עם אישונים מורחבים וסממנים של נזק ממושך. פעולות ההחייאה נמשכו מהרגע שהגיע, ולמרבה הצער, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 15:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully