וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאמינותן עמדה בספק: מצלמות המהירות של המשטרה יחזרו לשימוש

18.7.2019 / 19:13

אגף התנועה במשטרת ישראל של קבע כי לאחר קבלת כל חוות הדעת נמצא כי מערכת א-3, המשמשת לאכיפת המהירות אמינה ומדויקת, וניתן אישור מפרקליטות המדינה לחדש את הנפקת הדוחות. "המצלמות ימשיכו להיות חלק מסל האמצעים הרחב שבשימוש המשטרה", אמרו באגף

מצלמות מהירות על מדרכה. רונן טופלברג
יחזרו לשימוש. מצלמות מהירות/רונן טופלברג

אגף התנועה במשטרת ישראל ישוב לעשות שימוש במצלמות המהירות המוצבות בצירי התנועה ברחבי הארץ, זאת לאחר שנמצא כי המערכת א-3, המשמשת להפעלת המצלמות נמצאה אמינה. ההחלטה בנושא התקבלה לאחר בחודשים האחרונים פעלה המשטרה בתיאום מלא עם פרקליטות המדינה לקבלת חוות דעת מקצועיות מכלל הגורמים הרלוונטיים, על מנת לבסס את אמינות ודיוק המערת במישור המשפטי.

לאחר קבלת כל חוות הדעת הנדרשות נמצא כי מערכת א-3 אמינה ומדויקת, וניתן אישור מפרקליטות המדינה לחדש את האכיפה ובהתאם לחזור ולהנפיק דוחות. כפועל יוצא, באגף התנועה הודיעו היום (חמישי) כי האכיפה תחודש באופן מלא האכיפה באמצעות המצלמות "שיוסיפו להיות חלק מסל האמצעים הרחב שבשימוש המשטרה במשימתה החשובה".

עוד נמסר כי "דוחות הזמנה לדין, ודוחות ברירת משפט בהם הוגשה בקשה להישפט אשר מתנהלים בבית המשפט -ההליכים לגביהם ימשיכו כסדרם". במשטרה הוסיפו כי "לעניין דוחות שטרם נקבע לגביהם מועד משפט ושבעניינם נשלחה הודעה לנהגים בדבר ביצוע עבירה-בתקופה הקרובה תימסר הודעה לגביהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully