וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: המשטרה עצרה חשוד ברצח המדענית האמריקנית

צעיר בן 27 הודה כי הוא זה שרצח את סוזן איטון באי כרתים, שגופתה נמצאה בבונקר נטוש אחרי ימים של חיפושים. המשטרה סבורה כי הוא תקף אותה מינית לפני שחנק אותה למוות

סוזן איטון, מדענית אמריקנית. אתר רשמי
יצאה לריצה ולא חזרה. סוזן איטון/אתר רשמי

משטרת יוון עצרה אתמול (שני) צעיר בן 27 בחשד שרצח את המדענית האמריקנית באי כרתים, שגופתה התגלתה בשבוע שעבר אחרי ימים של חיפושים. לפי כלי התקשורת המקומיים, החשוד כבר הודה ברצח של סוזן איטון.

המשטרה אמרה כי היא נחנקה למוות, אחרי שככל הנראה הותקפה מינית. לפי האתר המקומי Cretalive, החשוד הוא אב לשניים והמשטרה מנסה לגלות היכן התרחשה התקיפה. המערה שוכנת במרחק של עשרה ק"מ מהמקום האחרון שבו היא נראתה, והיא סמוכה לכביש שעבור במקום, מה שהעלה את החשד שהיא נרצחה במקום אחר והועברה לשם.

איטון, בת 60, ביולוגית במכון היוקרתי מקס פלנק בדרזדן, גרמניה, נמצאה מתה בבונקר צבאי נטוש. הגופה שלה נמצאה על ידי חוקרי מערות בתוך הבונקר, שנבנה כמערכת של מערות ידי אדם שבה השתמשו הנאצים בעת כיבוש כרתים במלחמת העולם השנייה.

היא הגיעה לאי לכנס מדעי. ככל הידוע היא יצאה לריצה, ועמיתיה פנו לרשויות אחרי שהיא לא חזרה. בעמוד שהקימו בני משפחה וחברים במאמץ למצוא אותה, נכתב כי הדרכון, הארנק, הטלפון, הכסף ונעליי האופניים שלה נמצאו בחדר במלון שבו שהתה, אולם נעלי הריצה שלה היו חסרות.

במכון שבו עבדה איטון תיארו אותה כ"מדענית מובילה בתחומה, אתלטית חזקה ובעלת חגורה שחורה בטאקוונדו". היא הייתה נשואה למדען הבריטי אנתוני היימן, שלהם היו שני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully