וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שופט קבע כי נער "ממשפחה טובה" המואשם באונס ראוי לסלחנות

בית המשפט לערעורים בארה"ב ביקר קביעה של שופט בית משפט עליון, שטען כי לא ניתן להעמיד לדין בבית משפט לבוגרים נער בן 16 שהואשם באונס, משום שבא "ממשפחה טובה" וכי הוא לומד "בבית ספר מצוין"

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
השופט טען כי התקיפה לא מהווה "מקרה של אונס מסורתי"/AP

נער בן 16 הובא לפני בית משפט לענייני משפחה לאחר שהואשם באונס נערה בת 16 במסיבה - כך בידיעה שפורסמה היום (חמישי) באתר של רשת BBC. על פי החשד, חלק הנער עם חבריו סרטון שלו אונס את הנערה בפינה חשוכה של מרתף במהלך מסיבה רוויית אלכוהול, תחת הכיתוב "כשהפעם הראשונה שלך עושה סקס היא אונס".

השופט פקפק בהיות התקיפה מעשה אונס. מנגד, אמרו התובעים כי פעולותיו לכאורה של הצעיר, היו "אכזריות" ו"חייתיות". הם טענו כי הנערה שבסרטון, גם היא בת 16, "לא נראתה משועשעת, היא הייתה חסרת אונים ולא מסוגלת לתת את הסכמתה". אחד מהתובעים אמר כי הפעולות ה"מתוחכמות והחייתיות" של הנאשם, שכללו את התקיפה ואת שיתוף הסרטון לאחר מכן, הצדיקו את העברתו של התיק לבית משפט לבוגרים.

השופט ג'יימס טרויאנו טען כי התקיפה לא מהווה "מקרה של אונס מסורתי", אשר אותו תיאר כ"בדרך כלל שני גברים או יותר מעורבים, לעיתים תחת איומי נשק והזזת האדם בכוח למקום ריק מאדם, לפעמים בבית נטוש או צריף, ופשוט מנצל את האדם, כמו גם מכה אותו ומאיים עליו". עוד אמר השופט כי הסרטון ששלח הילד לחבריו היה של "ילד בן 16 שאומר דברים מטופשים לחבריו". השופט טרויאנו הוסיף כי הנער "בבירור מועמד לא רק למכללה, אלא למכללה טובה", וטען כי היה על התובעים להבהיר לנערה שבהגשת התלונה היא הורסת את חייו של ילד טוב עם ציונים טובים.

בית המשפט לערעורים אישר לתיק לעבור מבית דין לענייני משפחה לבית משפט לבוגרים, שם יועמד בן ה-16 לדין מול חבר מושבעים. בית המשפט אמר כי העובדה שהנער "הגיע ממשפחה טובה עם ציונים טובים", לא צריכה להשפיע על האם טיפולו של התיק בבית משפט לבוגרים.

לקריאה נוספת:
במשטרה מנסים לאתר חשודים נוספים אך מתעקשים: "קטוסה היה מעורב"
פסיקה היסטורית בספרד: "כנופיית הזאבים" הורשעה באונס אחרי הפגנות הענק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully