וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התפטרות קרא: נתניהו מינה את דוד אמסלם לתפקיד שר התקשורת

1.7.2019 / 19:24

ראש הממשלה החליט למנות את חבר הכנסת לתפקיד, לאחר שהיה הבחירה המסתמנת להחליף את איוב קרא שהתפטר בשבוע שעבר. אמסלם מונה לאור עבודתו הנאמנה כיו"ר הקואליציה. אמסלם: "שמח על הזכות הגדולה לשרת את עם ישראל בתפקיד זה"

צילום: רוני כנפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום (שני) למנות את ח"כ דודי אמסלם לשר התקשורת. אמסלם היה הבחירה המסתמנת להחליף את איוב קרא שהתפטר בשבוע שעבר, והוא מונה לאור עבודתו הנאמנה כיו"ר הקואליציה. גם חברי הכנסת דוד ביטן, יואב קיש, וציפי חוטובלי ציפו לקבל שדרוג לתפקיד שר במסגרת סבב המינויים האחרון אך בשלב זה נתניהו לא צפוי למנות שרים נוספים.
המינוי של אמסלם לתיק התקשורת, כמו גם המינוי של אמיר אוחנה לתיק המשפטים, תקף לימי ממשלת המעבר בלבד.

אמסלם אמר לאחר ההחלטה על מינוי לשר התקשורת כי הוא "שמח על הזכות הגדולה לשרת את עם ישראל בתפקיד שר התקשורת. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון. בעזרת ה' נעשה ונצליח".

עוד בוואלה! NEWS:
השר היוצא קרא: חיים כץ, ביטן ואמסלם ניסו לחסל אותי בליכוד
לאחר מצב החירום: מטוס שהמריא מגרמניה עם קרע בגלגל נחת בשלום בנתב"ג

ראיון עם חבר הכנסת דוד אמסלם, כנסת, 24 באפריל 2018. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
נתניהו לא צפוי למנות שרים נוספים. אמסלם/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

שר המשפטים אוחנה בירך בחשבון הטוויטר את אמסלם וכתב כי "דודי הוא איש של אנשים, שליח ציבור שפועל ומדבר מדם ליבו. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד ושמח לראות אותו מצטרף אל שולחן הממשלה".


קרא התפטר לאחר שנפגע מהתנהלותו של ראש הממשלה בשבועות האחרונים, ולאור העובדה שגילה שנתניהו לא התכוון למנותו לשגריר בקהיר. "מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון", כתב קרא במכתב ששלח לנתניהו. "כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ, ששיאה שיתוף צמרת הליכוד כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה, לרבות אסרו עלי להתמודד המיעוטים, דבר שלא נעשה לאיש ציבור בהיסטוריה של מדינת ישראל". באירוע שבתרבות בבאר שבע אמר קרא כי מי שניסה "לחסל" אותו בליכוד היו חיים כץ, דוד ביטן ודוד אמסלם.

  • עוד באותו נושא:
  • דוד אמסלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully