וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר היוצא קרא: חיים כץ, ביטן ואמסלם ניסו לחסל אותי בליכוד

29.6.2019 / 14:58

שר התקשורת שהודיע השבוע על התפטרותו אמר כי "יש קבוצות שחברו לליכוד ועשו הכול כדי לפגוע בכוח שלי". קרא הוסיף כי "את יתרו לא אהבו כי הוא היה נאמן, ככה גם עשו לי. חלק לא אהבו אותי כי אני נאמן וחלק כי הצלחתי"

עריכה: שניר דבוש

שר התקשורת היוצא איוב קרא אמר הבוקר (שבת) כי בליכוד ניסו לחסלו כי היה "אחד האנשים החשובים והחזקים ליד ראש הממשלה". באירוע שבתרבות בבאר שבע אמר קרא כי מי שניסה לחסל אותו בליכוד אלו הוועדות של חיים כץ, ביטן ואמסלם.

קרא ציין כי הוא קשור לראש הממשלה שנים רבות אך "יש קבוצות שחברו לליכוד ועשו הכול כדי לפגוע בכוח שלו כמו הליכודניקים החדשים, והתעשייה אווירית הם עשו יחד כדי להחליש את איוב קרא. כדי שלא אהיה במקום חזק".

קרא הוסיף כי "את יתרו לא אהבו כי הוא היה נאמן, ככה גם עשו לי. חלק לא אהבו אותי כי אני נאמן וחלק כי הצלחתי. לא מעניין אותי להיות בממשלה, רק שעם ישראל יהיה פה לנצח נצחים. ראש הממשלה הציע לי את תפקיד שגריר ישראל במצרים. אנשי הקרן החדשה תקפו אותי וראש הממשלה כנראה הושפע מהביקורת שלהם". קרא אמר כי "פגיעה בי היא פגיעה בעם ישראל ואלוהים יחזיר למי שפגע בי. לא יהיה יותר שכפ"ץ מגן לעם ישראל".

לדברי שר התקשורת היוצא, שהגיש את התפטרותו השבוע, "בעוד שנה דגל ישראל יתנוסס בערב הסעודית, אני מעריך שזה יקרה אם לא בשנה הזו, בשנה הבאה. נראה נציגויות באופן חופשי בתוך המדינות הללו. אני פועל כרגע גם אם עזבתי את הממשלה כדי להביא שערביי ישראל יצאו לחאג' ישירות מישראל לכיון מכה. זו מחווה הומניטרית שתמשוך אחריה מחוות כלכליות".

עוד בוואלה! NEWS:
"הכפשות ומשחקים פוליטיים": קרא הסיר את מועמדותו לתפקיד השגריר במצרים
"יוצא לקרב לטיהור שמי": שר התקשורת איוב קרא הודיע על התפטרותו
נתניהו מקדם יוזמה לביטול הבחירות; כחול לבן: "עוד ספין"

איוב קרא, בנימין נתניהו בפתיחת מושב הכנסת מליאה 23 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ, אתר רשמי
"פגיעה בי היא פגיעה בעם ישראל". נתניהו וקרא/אתר רשמי, נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • איוב קרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully