וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עשרה הרוגים בהתרסקות מטוס קל בטקסס

המטוס המריא מנמל התעופה באדיסון בדרכו לפלורידה, אך החל לצלול בתוך זמן קצר ופגע בהאנגר במקום. לא היו ניצולים, וסיבת התאונה עדיין לא ידועה

מטוס קל התרסק הלילה (שני) בהאנגר בנמל תעופה במדינת טקסס שבארצות הברית, והביא למותם של כל עשרת יושבי המטוס. המטוס הדו-מנועי מדגם "ביצ'קראפט" BE-350 "קינג אייר" התרסק זמן קצר לאחר המראתו מנמל התעופה אדיסון.

גורם בשירותי כיבוי האש המקומיים אמר כי המטוס צלל אל ההאנגר לפני שעלה בלהבות. דארסי נוזיל, סגן מנהל התעופה של התעופה, אמרה כי המטוס המריא בסביבות השעה 9:00 לפלורידה. שירותי החירום הגיעו במהירות למקום, שנמצא במרחק של כ-17 ק"מ מצפון לדאלאס, אך לא היו ניצולים. הרשויות לא פרסמו את זהות הקורבנות, והן מנסות ליצור קשר עם קרוביהן.

לקריאה נוספת:
"שותף שתרם רבות": חבר מועצת כפר שמריהו נהרג בהתרסקות הדאון
התרסקות המטוס באתיופיה: זוהתה גופת אחד הישראלים שנהרגו
מסוק התרסק על גג גורד שחקים בלב מנהטן, הטייס נהרג

עשן מיתמר אחרי התרסקות מטוס קל, טקסס, 30 ביוני 2019. רויטרס
עשן מיתמר מההאנגר אחרי ההתרסקות (צילום: רויטרס)/רויטרס

המועצה לבטיחות לאומית (NTS) פתחה בחקירת ההתרסקות. לפי דיווח ברשת CBS, המטוס סבל מבעיות במנוע, אבל זה טרם אושר. בסרטונים מהזירה נראה עשן סמיך עולה מההאנגר, שהיה ריק בזמן שהמטוס צנח על הגג שלו. "ביקרתי בזירה ועודכנתי על התקרית", אמר השופט של מחוז דאלאס, קליי ג'נקינס. "אנא התפללו למען המשפחות שאיבדו את יקיריהן בטרגדיה הזאת. הצוות נמצא בתהליך הזיהוי שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully