וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שפוך דלק, שרוף את המקום": תיעוד תקיפת בעל פיצרייה בנתניה

26.6.2019 / 15:46

תושב העיר בן 28 צולם כשהוא מתעמת עם בעל העסק ברחוב הרב מאיר בעיר, כשאדם אחר שהיה עמו, רעול פנים, שופך עליו את החומר הדליק מתוך ג'ריקן. קודם לכן עבר במקום ולקח כמה קופסאות סיגריות מבלי לשלם. השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים והחזקת סכין

צילום: משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

תושב נתניה, בן 28, תועד כשהוא מתעמת עם בעל פיצרייה ברחוב הרב מאיר בעיר, ואדם אחר שהיה עמו, רעול פנים, שופך חומר דליק מתוך ג'ריקן על בעל העסק. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד לקח מהמקום כמה קופסאות סיגריות, לאחר כשעה שב למקום, ובעל המקום העיר לו שכבר לקח קודם לכן קופסאות. בתגובה, בן ה-28 צעק לאחר שהיה עמו ואחז בחומר: "שפוך את הדלק שפוך, שרוף את המקום, שפוך עליו שרוף אותו". ביום ראשון השבוע הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של איומים, התנהגות פרועה במקום ציבורי והחזקת סכין.

החשוד המשיך ואיים על המתלונן: "אל תשגע אותי, מלחמה, אני אבוא לכל אחד עד הבית היום", בעודו אוחז בצווארו של המתלונן ובהמשך שלף סכין ונופף לעבר המתלונן כשהוא ממשיך וצועק: "שפוך עליו שפוך". האחר שפך את הנוזל הדליק על המתלונן ועל רצפת המקום והשניים עזבו את המקום.

החשוד זוהה, אותר ונעצר לפני כשבוע ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה, וכאמור השבוע הוגש נגדו כתב אישום. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
ברק יכנס הערב מסיבת עיתונאים: צפוי להודיע על הקמת מפלגה חדשה
גנץ: "נתניהו לחץ על כפתור פיזור הכנסת - ואין דרך חזרה"
המשטרה פשטה על משרדי חברת לובינג גדולה; 3 ממנהליה עוכבו לחקירה

גיף - תיעוד שופך חומר דליק על בעל פיצרייה בנתניה, 26 יוני 2019. עיבוד תמונה
גיף - תיעוד שופך חומר דליק על בעל פיצרייה בנתניה, 26 יוני 2019/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully