וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחליף את סנדרס: הדוברת של מלניה טראמפ מונתה לדוברת הבית הלבן

הגברת הראשונה הודיעה כי סטפני גרישם תיכנס לנעליה של שרה סנדרס, שפורשת החודש ממשרתה כדוברת הבית הלבן ועשויה להתמודד על תפקיד מושלת ארקנסו. טראמפ אמרה כי היא והנשיא "לא יכולים לחשוב על אדם טוב יותר לשרת את הממשל והמדינה שלנו"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

מלניה טראמפ, רעייתו של נשיא ארצות הברית, הודיעה הערב (שלישי) כי הדוברת שלה סטפני גרישם תמונה לדוברת החדשה של הבית הלבן. גרישם, שתשמור גם על עבודתה הנוכחית ולדברי מלניה "תעבוד משני צדי הבית הלבן", תחליף את שרה סנדרס שהודיעה החודש על פרישתה מהתפקיד. "אני שמחה להכריז שסטפני גרישם תהיה מזכירת העיתונות ומנהלת התקשורת הבאה. היא הייתה איתנו מאז 2015 - הנשיא ואנחנו לא יכולים לחשוב על אדם טוב יותר לשרת את הממשל והמדינה שלנו", צייצה הגברת הראשונה בטוויטר.

לאור מינויה לשני התפקידים, גרישם צפויה לקבל אחריות רבה יותר מסנדרס כשתחליף אותה כדוברת הבית הלבן ובמקביל גם את ביל שיין, שפרש מתפקידו כמנהל התקשורת של הבית הלבן בחודש מרץ השנה. היא תצטרף לנשיא דונלד טראמפ עוד השבוע בביקורו ביפן ובקוריאה הדרומית.

דוברת הבית הלבן הנכנסת, סטפני גרישם בדרכה לקמפיין של טראמפ באורלנדו, פלורידה, ארה"ב 18 ביוני 2019. רויטרס
תחליף את סנדרס. סטפני גרישם/רויטרס

סנדרס החליפה את דובר הבית הלבן הקודם של טראמפ, שון ספייסר, ב-2017. יחסיה הסוערים של סנדרס עם התקשורת עלו על שרטון לאחר שהחליטה כי לא ייערכו יותר תדרוכים יומיים והתדרוך האחרון שקיימה נערך לפני כשלושה חודשים. היא עשויה להתמודד בעתיד על תפקיד המושל במדינת הבית שלה, ארקנסו, שם אביה שימש בתפקיד בעבר.

גרישם נחשבת מוערכת בתפקידה, אך בשנים האחרונות לא הייתה חסינה מהשערוריות היומיומיות שפקדו את הבית הלבן. ביולי 2018, היא עמדה באור הזרקורים כשמלניה טראמפ נסעה לבקר ילדים עצורים בגבול טקסס כשהיא נושאת מעיל הנושא את הכיתוב: "באמת לא אכפת לי. ולכם?".

עוד באותו נושא

אחרי שנתיים: דוברת הבית הלבן תפרוש מתפקידה בסוף החודש

לכתבה המלאה
נשיא ארה"ב טראמפ ודוברת הבית הלבן סנדרס בעצרת באינדיאנה, נובמבר 2018. AP
פורשת מתפקידה החודש. סנדרס לצד טראמפ/AP

שמה הוזכר בקצרה בספרים שנכתבו על נשיאותו של טראמפ, ובאחד מהם צוין עד כמה "הנשיא אהב את סטפני". קליף סימס, בכיר באגף התקשורת בבית הלבן לשעבר, כתב בספרו כי הפעילה הפוליטית לשעבר עבדה תחילה תחת ספייסר, אך עד מהרה עזבה כדי לעבוד תחת מלניה מאחר ש"שון הדיר אותה מהכול כי היא לא הייתה אחת מהאנשים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully