וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה תעלומת "החייזר מצ'רנוביל" שנמצא בעיר סגורה ומסתורית?

30.6.2019 / 8:49

האליושנקה, יצור מסתורי שנמצא בשנות ה-90 סמוך לעיר סגורה מוכת קרינה גרעינית ברוסיה, ממשיך להעסיק מומחים שמנסים לאתר את מקורו, אחרי שמקומיים קבעו שמדובר בחייזר. בעוד מחקרים מראים שמדובר בעובר מעוות, כמה מהחוקרים לא השתכנעו: "הגולגולת היית שונה מזו של האדם"

30 שנה לאסון: המסע חזרה לצ'רנוביל עם האנשים שהצילו את העולם/כתבתם של: דב גיל-הר ומריאנה בננסון, עורך וידאו: רן צימט, עיצוב גרפי: אביחי ברוך ודור הרשקוביץ', צלם: רומן סטפנוביץ', עורך ראשי: יונתן שם-טוב, הפקה: רחלי ורדי, אור כהנא, ריכוז מערכת: מאיה אשר, מנהל טכני: מייקל ברהם

בסרטון - "ואז בלב עיר הרפאים מוכת הקרינה, פרצו הדמעות. אל תוך צ'רנוביל, הסרט המלא"

האגדה המוקמית מספרת שיצור גמדי מסתורי נמצא בידי אישה מבוגרת בשם תמרה פרוסבירינה, מספר קילומטרים בלבד מ"עיר 40", עיר סודית ברוסיה שתושביה היו כפופים להסדר גרעיני מוזר החל מ-1945. היצור, שנמצא במאי 1996 וזכה לשם "אליושנקה", נראה כמו חייזר או עובר מעוות, שתי תיאוריות שמעסיקות חוקרים רבים עד היום. אורכו הגיע ל-25 ס"מ, צבעו אפרפר, הוא חסר שיער עם מספר נקודות כהות על הראש, עיניו גדולות מאוד ואפו קטן. מחקרים אחרונים הראו שמוטציות כמו אלו אפשריות בגוף האדם, אולם רבים עדיין טוענים שההבדלים בעצמות ובגולגולתו של היצור היו כה משמעותיים מזה של האדם - שאין שום סיכוי שהגיע ממנו.

כמה דברים חיזקו את הספקולציות שמדובר ביצור לא אנושי אותו ניסתה הממשלה להסתיר. הראשון: מיד אחרי שנמצא, בעודו בחיים, הועבר היצור למשטרה ומאז שרידיו נעלמו. משפחתה של תמרה ניסתה להחזירו לידיהם אך נענתה בשלילה. השני: תמרה הועברה חודש לאחר מכן לאשפוז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי ונהרגה 3 שנים לאחר מכן בתאונת דרכים מסתורית כשנמלטה מבית החולים. צירוף מקרים?

החייזר אליושנקה. GUOFA, צילום מסך
חייזר או עובר מעוות?/צילום מסך, GUOFA

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully