וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הצטלמה חצי ערומה ב"אתר האסון בצ'רנוביל" וגרמה לסערה

19.6.2019 / 0:17

ורוניקה רוצ'בה היתה עוד דוגמנית אינסטגרם די אלמונית עד שהיא העלתה תמונות אינטימיות שלה עם תיוג של "פריפיאט", עיר הרוחות שניזוקה קשות באסון הגרעיני בצ'רנוביל. התגובות הקשות לא איחרו לבוא והיא נאלצה להתנצל ולתרץ: "התמונות בכלל לא צולמו שם"

מערכת וואלה! News (צילומים: nz.nick)

ורוניקה רוצ'בה הפכה בין לילה מדוגמנית אינסטגרם די אלמונית למוקד לשנאה, נאצות וקללות ברשת החברתית. הסיבה: תמונות שנוית במחלוקת שלה שצולמו בסמוך לאתר שבו התרחש האסון הגרעיני בצ'רנוביל. ורוניקה בת ה-23 טענה שהיא הפכה קורבן להטרדות ואיומים בעקבות הפוסט באינסטגרם שבו היא מצולמת כשהיא חצי עירומה בפריפיאט, עיר רפאים השוכנת במחוז קייב שבאוקראינה, היא נוסדה ב-1970 במטרה לאכלס את עובדי הכור הגרעיני צ'רנוביל והייתה לעיר משגשגת, אולם לאחר אסון צ'רנוביל פונתה לחלוטין על ידי השלטונות ונותרה נטושה עד ימינו.

אלה שוורוניקה טענה שהתמונה בכלל לא צולמה באתר הרגיש ואמרה: "התמונה לא צולמה בפריפיאט, צילמנו אותה בכלל במדבר שממוקם בנובוסיברסק והזכיר לי את העיר הנטושה". רוצ'בה הוסיפה שהיא לא האמינה שהתמונה הזו תגרום לסערה שכזו רק בגלל שהיא החליטה לתייג את התמונה כאילו צולמה בפריפיאט, למרות שצולמה במרחק של 3,500 ק"מ משם.

עוד בנושא
"הפעם היא עברה כל גבול": התמונה שגרמה למעצר דוגמנית העירום הפרובוקטיבית
דוגמנית צילמה סלפי באנדרטת השואה וקיבלה איומי רצח
דוגמנית נתפסה מצטלמת בעירום במקדש מצרי והושלכה לכלא קשוח במיוחד

ההתנצלות של ורוניקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully