וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 30 נהרג בהתנגשות בין רכב לאוטובוס ליד ביתר עילית

התאונה התרחשה בכביש 375 מעוקף חוסאן לכיוון ביתר עילית. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, וקבע את מותו. בשתי תאונות נוספות, ברמלה ובגלילות, בן 24 ובן 30 נפצעו באורח קשה

ללא קרדיט

גבר כבן 30 נהרג הלילה (שישי) בהתנגשות חזיתית בין הרכב בו נהג לבין אוטובוס בכביש 375 מעוקף חוסאן לכיוון ביתר עילית. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, וקבע את מותו.

פראמדיק מד"א אהרון אדלר סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס. נהג הרכב הפרטי נמצא ישוב בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בראשו ופגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי שנכח במקום קבענו את מותו. נהג האוטובוס ונוסע שהיה איתו נבדקו על ידנו בשטח ולא נזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבית חולים".

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר פגיעת הרקטה בבניין בשדרות: צה"ל תקף יעדי חמאס בעזה
מי יופיע ואילו רחובות ייחסמו? המדריך למצעד הגאווה בתל אביב
פומפאו: ארה"ב רואה באיראן אחראית למתקפה במפרץ

תאונת דרכים ביתר עילית, 14 יוני 2019. מד"א
זירת התאונה, הלילה/מד"א

במקרה אחר, גבר כבן 24 נפצע הלילה באורח קשה בהתנגשות רכב במעקה בטיחות בצד הדרך בכביש 5 ממחלף הכפר הירוק למחלף גלילות מזרח. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו סיוע רפואי ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

פראמדיק מד"א, תומר גוסמן, סיפר: "הרכב שהתנגש במעקה הבטיחות שסמוך לגשר הולכי הרגל היה מפורק לגמרי. הנהג, גבר בן 24 שכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום ביצענו בדיקות רפואיות בשטח, העלנו אותו במהירות לניידת ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קשה ויציב".

במקרה נוסף, הולך רגל כבן 30 נפצע גם הוא באורח קשה לאחר שנפגע מרכב ברחוב יהודה שטיין פינת בן צבי הלוי ברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא עם חבל ראש.

(עדכון ראשון: 2:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully