וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דובי חופשי": מצלמות אבטחה קלטו ייצור שנראה כמו הגמדון מהארי פוטר

15.6.2019 / 0:05

ויויאן גומס מקולורדו העלתה לפייסבוק שלה סרטון ביזארי שמראה ייצור מוזר ולא אנושי מתהלך בחניון שלה. הפוסט הפך ויראלי והצופים היו חלוקים. האם מדובר בשדון או בסתם ילד אנושי? צפו ושיפטו בעצמכם

Vivian Gomez

הרשת החברתית געשה השבוע אחרי אחרי שאישה העלתה סרטון מזר לפייסבוק בו נראה ייצור מסתורי, שמזכיר מאוד את גמדון הבית מסדרת הסרטים "הארי פוטר". ויויאן גומס מקולורדו העלתה את הסרטון לפייסבוק שלה וכתבה: "התעוררתי ביום ראשון בבוקר וראיתי במצלמת האבטחה שלי את הדבר הזה ושאלתי את עצמי - מה זה לעזאזל?"

בסרטון אפשר לראות את הייצור הולך בחניון חשוך לצד המכונית. "בהתחלה ראיתי צל הולך מחוץ לדלת שלי ואז ראיתי את הדבר הזה.. האם מישהו אחרי ראה דבר כזה במצלמה שלו?" תהתה ויויאן, שתי מצלמות האבטחה האחרות לא קלטו אותו משום מה".

יצור שדומה לאלף. צילום מסך
מה זה הייצור הזה?/צילום מסך

עוד בנושא
"זה איש שנופל מהשמיים?": הסרטון שתיעד "מלאך נופל" זרע אימה בארה"ב
נמצאה ההוכחה למסע בזמן? אדם תועד "משגר את עצמו לעתיד"

מיליוני אנשים צפו בסרטון מעורר סערה שצבר מעל 35 אלף תגובות ויותר מ-120 אלף שיתופים כשהרבה שמו לב לדמיון של הייצור הזה לדובי גמדון הבית מסרטי "הארי פוטר". "למה דובי נראה הולך כאילו הוא יצא מבר באמצע הלילה?", התלוצץ אחד הגולשים בטוויטר. אחר כתב: "הדרך שבה הוא מזיז את הידיים שלו, זה נראה כאילו הייצור הזה מתרגש לצאת החוצה לעולם". עוד אחד כתב: "דובי הוא שדון חופשי".

כמובן שהיו גם כאלו שהיו סקפטיים יותר לגבי הסרטון וטענו שאולי הוא מזוייף וערוך בפוטושופ. גומס התעקשה שהסרטון אמיתי: "צפיתי בו שוב ושוב". היא גם התעקשה שלא ייתכן שמדובר בילד ששיחק בחוץ, כאשר הסרטון לטענתה צולם ב-21:00.

עוד באותו נושא

צפו ביצור מסתורי ומבחיל מציץ מהאדמה בסצינה שנראית כאילו לקוחה מסרט אימה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully